کسب"رتبه برتر"شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در بیست و سومین جشنواره شهید رجائی

شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در ارزیابی عملکرد سال ۹۸ دستگاه‌های اجرائی، در بین ۵۷ دستگاه استانی و درمجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، بیست و سومین جشنواره شهید رجائی "رتبه برتر" را کسب کرد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در جشنواره شهید رجائی و آئین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان که با حضور معاونین استاندار و شماری از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شد، شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی بالاترین امتیاز را در دو بُعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت و بیشترین امتیاز در مجموع دستگاه‌های استانی را کسب کرده و به عنوان دستگاه برتر معرفی و لوح تقدیر و تندیس "دستگاه برتر"جشنواره شهید رجائی به شرکت اعطا شد.

شاخص‌های عمومی شامل محورهای؛ اصلاح ساختار سازمان، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود فضای کسب و کار و ارتقاء بهره وری، ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی استقرار نظام مدیریت عملکرد می‌باشد و شاخص‌های اختصاصی با درنظر گرفتن وظایف و ماموریت‌های دستگاه، اسناد برنامه توسعه، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سایر اسناد بالادستی است.

شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در جشنواره شهید رجائی سال گذشته نیز در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر معرفی و تقدیر شده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار