در حالی که کمی بیش از یک هفته به روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است بیش از ۵۶ میلیون آمریکایی تاکنون در رای گیری زودهنگام شرکت کرده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تاکنون بیش از ۵۶ میلیون آمریکایی در رای گیری زودهنگام از طریق پست یا مراجعه حضوری شرکت کرده اند.

رای گیری زودهنگام در نیویورک آغاز شده است و هزاران نفر برای رای دادن به نامزد انتخاباتی خود، در صف‌های طولانی به سر می‌برند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد آمریکایی‌ها با تشکیل صف‌های طولانی در انتظار نوبت برای انداختن برگه رای داخل صندوق‌ها هستند.

مارک دی لوین، عضو سلامت شورای شهر نیویورک با انتشار تصاویری اعلام کرد شهروندان نیویورکی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا با رعایت فاصله اجتماعی در صف‌ها ایستاده اند.

رای گیری زودهنگام تا اول نوامبر ادامه دارد.

در حالی که کمی بیش از یک هفته به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۳ نوامبر باقی مانده، رقابت‌های انتخاباتی میان دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات داغتر شده است.

رئیس جمهور آمریکا دیروز در اقدامی زود هنگام در پالم بیچ ایالت فلوریدا حاضر شد و رای خود را درون صندوق انداخت.

نظرسنجی‌های جدید که توسط شبکه خبری سی. ان. بی. سی و موسسه ریسرچ چینج انجام شده است نشان می‌دهد جو بایدن در پنج ایالت از شش ایالتی که آرای آن‌ها همواره نامعلوم بوده و در انتخابات سال ۲۰۱۶ دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه، در آن‌ها پیروز شده بود، از رقیب پیشی گرفته است. این پنج ایالت عبارتند از: پنسیلوانیا - زادگاه بایدن (بایدن ۴۹ درصد/ ترامپ ۴۶ درصد)، آریزونا (بایدن ۴۹ درصد/ ترامپ ۴۷ درصد)، میشیگان (بایدن ۵۰ درصد/ ترامپ ۴۴ درصد)، فلوریدا (بایدن ۴۹ درصد/ ترامپ ۴۶ درصد) و ویسکانسین (بایدن ۴۹ درصد/ ترامپ ۴۴ درصد).

در ایالت ششم، یعنی ایالت کارولینای شمالی، نیز رقابت دو نامزد بسیار نزدیک است: بایدن ۴۸ درصد و ترامپ ۴۷ درصد. از آن جا که حاشیه خطای این نظرسنجی ۱.۴ درصد اعلام شده است، نمی‌توان گفت کدام یک از دو نامزد در ایالت کارولینای شمالی پیشتاز است.

در انتخابات سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۳۰ میلیون آمریکایی مشارکت داشتند.

تاکنون ۵۶ میلیون آمریکایی در رای گیری زودهنگام شرکت کرده اند+تصاویر

تاکنون ۵۶ میلیون آمریکایی در رای گیری زودهنگام شرکت کرده اند+تصاویر

تاکنون ۵۶ میلیون آمریکایی در رای گیری زودهنگام شرکت کرده اند+تصاویر

تاکنون ۵۶ میلیون آمریکایی در رای گیری زودهنگام شرکت کرده اند+تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار