مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از محکومیت یک هزار و ۱۱۰ میلیارد ریالی برای متخلفان حوزه‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی در شش ماه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: در شش ماهه امسال در مجموع ۹ هزار و ۴۰۱ پرونده به شعب بدوی تعزیرات حکومتی وارد و ۹ هزار و ۴۰۹ پرونده مختومه شده است.

او شمار پرونده‌های وارده در بخش کالا و خدمات را هفت هزار و ۴۴۹ فقره دانست و افزود: در بخش قاچاق کالا و ارز هزار و ۷۰۸ فقره پرونده و در بخش بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی ۲۴۴ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی وارد شده است.

میری تصریح کرد: در نیمه نخست امسال همچنین هفت هزار و ۲۰ پرونده به شعب اجرای احکام تعزیرات حکومتی وارد و شش هزار و ۸۸۴ فقره پرونده مختومه شده و میزان محکومیت‌های وصول شده در مجموع ۱۶۵ میلیارد و ۱۹۴ میلیون و ۱۷۹ هزار ریال بوده است.

او بیان داشت: از مجموع محکومیت‌های وصول شده در شش ماه ابتدای امسال ۱۴۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون و ۶۳۶ هزار ریال در بخش قاچاق کالا و ارز، ۲۲ میلیارد و ۴۱۳ میلیون و ۳۷۶ هزار ریال در بخش کالا و خدمات و ۵۱۰ میلیون و ۱۶۵ هزار ریال در بخش بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی بوده است.

میری حمایت اداره کل تعزیرات حکومتی استان از دستگاه‌های نظارتی و متولی بازرسی در استان از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی، پلیس امنیت اقتصادی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این زمینه، گشت‌های مشترک با حضور روسای شعب اداره کل تعزیرات حکومتی فعال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۳۵ به منظور دریافت گزارش‌های مردمی درباره تخلفات حوزه بازار از جمله گران فروشی، تاکید کرد: گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی با اولویت شکایات رسیده به سامانه ۱۳۵ در سطح بازار حضور یافته و بازرسی‌های هدفمند خود را دنبال می‌کنند.

او از همکاری بازرسان مختلف نظارتی استان درکشف تخلفات قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار