سنت انقلابی استکبار ستیزی همچنان ادامه دارد

اگر در استکبار ستیزی سکوت کنیم به یکی از اضلاعِ ستم تبدیل خواهیم شد حال آنکه فلسفه انقلاب، ستم ستیزی و پنجه شکستن از ظلم و ظالم بود و دست گرفتن از مظلومان می باشد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس محمدیان  رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: به حساب تقویم، یک بامداد از" روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" گذشته است. به حسابی دیگر ما با پشت سر گذاشتن یک سال دیگر در این ساحت، بزرگ‌تر و مقاوم‌تر و آب دیده‌تر شده ایم. به حساب سوم هم باز در یک آغاز دیگر قرار گرفته ایم برای مبارزه‌ای نو با استکبار.
 
او افزود:مبارزه در جبهه‌ای که به لحاظ زمانی، پایانی جز پایان استکبارگری برایش متصور نیست و تا استکبار در خوی دولتمردان آمریکا و بلوک قدرت، بازتولید می‌شود، مبارزه با آن هم نو به نو تجدید قوا خواهد کرد. در این جبهه آرایی که گاه به جنگ اقتصادی می‌انجامد یا جنگ نیابتی و یا جنگ اراده ها، ما سر پا پس کشیدن نداریم، چون این را ظلمی آشکار در حق خود و در حقِ حقیقت می‌دانیم.
 
رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی  ادامه داد: ظلمی که به توسعه ظلمِ بی مهار می‌انجامد. ظلمی که اگر سکوت کنیم به یکی از اضلاعِ ستم تبدیل خواهیم شد حال آنکه فلسفه انقلاب، ستم ستیزی و پنجه شکستن از ظلم و ظالم بود و دست گرفتن از مظلومان.
 
محمدیان بیان کرد: جان مایه این فلسفه هم کلام رسول خدا (ص) بود که از صبح میلادش، یک بامداد بیشتر نگذشته است و تلاقی میلاد حضرت رسول بت شکن و خار کننده مستکبران با روز مبارزه با استکبار جهانی که در تقویم هجری شمسی پیروان مکتبش اتفاق افتاده است، رویداد مبارکی است که در استکبار ستیزی امسال بیش از همیشه قصد قربت کنیم و در صراط مستقیم محمدی پای بفشاریم که از او آموخته ایم؛ "مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ" به این معنای روشن که؛ آن‌که صبح کند و دغدغه مسلمانان را نداشته باشد، مسلمان نیست. ما، اما، می‌خواهیم مسلمان بمانیم لذا به دغدغه‌ای که آموختن مان، در برابر ستم ایستاده ایم. این هم راهبرد ماست.
 
او تصریح کرد: همان که دیروز از بیان رهبرمان تصریح شد که " سیاست ما در قبال آمریکا مشخص است و با رفت و آمد اشخاص تغییری نمی‌کند. اینکه چه کسی برود و بیاید برای ما فرقی نمی‌کند. " فکر می‌کنم استکبارستیزی ما در سال پیش رو، جلوه‌ای تازه از خویش به ظهور خواهد رساند. یعنی با آمد و شد افراد به کاخ سفید، سیاه و سفید نمی‌شود مگر این که ساکنان کاخ سفید دست از سیاه کاری بردارند و مشی ستم وانهند و به حق ملت‌ها احترام بگذارند، اما نه نزدیک نما که دورنمایی هم از تغییر روش استکباری به چشم نمی‌آید پس این سو هم خاکریز‌های مقاومت همچنان برپاست و روز به روز هم با اندیشه‌های تازه، مقاومتر خواهد شد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار