پایگاه سلامت کوی مسکن مهر امام رضای شهر محلات به بهره برداری رسید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی با حضور مسئولان استان مرکزی و شهرستان محلات پایگاه سلامت امام حسین در کوی مسکن مهر امام رضا شهر محلات افتتاح شد.

مساحت این پایگاه سلامت ۲۵۵ متر مربع و شامل بخش‌های پزشک عمومی، تزریقات عمومی، خدمات بهداشتی مامایی و نوزادان است که با همت خیر نیکوکار مرحوم حاج حسن قدس و مجمع خیرین شهرستان محلات احداث شده است.

پایگاه سلامت کوی مسکن مهر امام رضای شهر محلات با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده که ۶۰۰ میلیون تومان آن از سوی خیر نیکوکار مرحوم حاج حسن قدس و ۱۰۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان تامین شده است.

این پایگاه سلامت به بیش از ۵ هزار نفر از ساکنین کوی مسکن مهر امام رضا شهرستان محلات در زمینه‌های بهداشتی، تزریقات، بهداشت مامایی و نوزادان و پزشک عمومی خدمات رسانی خواهد کرد.

مرحوم حاج حسن قدس از رزمندگان دوران دفاع مقدس و یکی از خیرین نیکوکار شهرستان محلات بود که چندی پیش در اثر کرونا درگذشت.

پایگاه سلامت کوی مسکن مهر امام رضای شهر محلات با حضور علیمحمدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان محلات به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.