معرفت گفت: از نظر میزان ارزش ریالی، ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری ها در شهر قم مربوط به قمی‌ها و ۶۰ درصد به غیر قمی ها اختصاص دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از شهرداری قم،محمدرضا معرفت،مسئول امور سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از جذب یک هزار میلیارد تومان سرمایه در سال ۹۹ خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه جذب سرمایه‌گذاری در قم رو به‌پیشرفت است.


او میزان مشارکت سرمایه‌گذاران قمی را ۴۰ درصد اعلام کرد و افزود: ازنظر میزان ارزش ریالی ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری در شهر قم به شهروندان قمی اختصاص دارد و ۶۰ درصد غیر قمی هستند.


مسئول امور سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی شهرداری قم استقبال سرمایه‌گذاران قمی را از پروژه‌های کوچک دانست و بیان کرد: سرمایه‌گذاران زیادی تمایل به بهره‌مندی از ظرفیت بلوار پیامبر اعظم (ص) داشتند و پروژه‌های بزرگی در این بلوار کلید خورده است.

او از تسریع سرمایه‌گذاری در شهر قم با همکاری شورای اسلامی شهر قم خبر داد و عنوان کرد: امسال بسیاری از پروژه‌های کلان در بلوار پیامبر اعظم (ص) وارد مرحله عملیات عمرانی شده است و شهروندان شاهد رونق این بلوار خواهند بود.


معرفت از ساخت بزرگ‌ترین هتل کشور در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و گفت: شهرداری قم از حضور سرمایه‌گذاران در شهر قم استقبال می کند و پروژه‌ها در روزنامه‌های ملی و استانی فراخوان می‌شوند، اما سرمایه‌گذاران می‌توانند از بسته‌های سرمایه‌گذاری شهرداری نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار