سرپرست شبکه بهداشت اردل، از پلمب هفت واحد قصابی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در منطقه پشتکوه این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علیرضا رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان اردل اظهار داشت: در بازدید کارشناسان شبکه بهداشت، بازرسان دامپزشکی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در منطقه پشتکوه شهرستان اردل، هفت واحد قصابی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

او افزود: با توجه به اقدام غیر بهداشتی متصدیان متخلف این واحد‌ها که تهدیدی علیه بهداشت عمومی بود، پس از تنظیم صورتجلسه با همکاری دستگاه قضائی و همراهی نیروی انتظامی، واحد‌های مذکور تا اطلاع ثانوی پلمب شدند.


بیشتر بخوانید


رئیسی با اعلام این که طرح تشدید نظارت کرونایی بر واحد‌های صنفی بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا ادامه خواهد یافت، اضافه کرد: واحد‌های صنفی که پس از تذکر، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، فعالیتشان برای مدت نامحدودی تعطیل خواهد شد.

او ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک از سوی تمام متصدیان این واحد‌ها اجباری است و آن‌ها حق ارایه خدمات به مشتریان فاقد ماسک را ندارند.

رئیسی گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند و موضوع را به کارشناسان این مرکز اطلاع دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار