آغاز طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کرمان

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی به منظور بهبود عملکرد ناوگان تاکسیرانی و ارائه خدمات باکیفیت به مسافران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هادی خدادادی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از آغاز طرح نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی (تاکسی) در شهر کرمان خبر داد.

او نوسازی، بهبود عملکرد ناوگان تاکسیرانی و ارائه خدمات باکیفیت به مسافران را جزو اولویت‌های اصلی مدیریت شهری دانست و گفت: به همین منظور طی امسال، علی‌رغم وجود مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و با توجه به پیگیری‌های به‌عمل‌آمده، نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

خدادادی صریح کرد: بر این اساس، رانندگان خودرو‌های فرسوده که در سطح شهر تردد دارند، با استفاده از این طرح می‌توانند خودروی خود را تعویض کنند.

او با بیان اینکه اولویت ثبت‌نام با رانندگان تاکسی‌های فرسوده فعال در شهر است، افزود: در این طرح امکان انتخاب خودرو‌های سمند و پژو ۴۰۵ با استاندارد یورو پنج وجود دارد.

او تصریح کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام و استفاده از این طرح می‌توانند با شماره ۳۳۳۴۱۸۳۳ و داخلی ۱۴۵ و ۱۴۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار