رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت ۷ و ۵۱ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی آتش سوزی خودروی پژو پارس به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا ۲ دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات را به محل حادثه در منطقه سلطان منش خیابان اصلی اعزام کرد و زبانه‌های آتش در خودرو را بدون اتلاف وقت مهار کردند.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی کنتور برق خانه مسکونی با تلاش آتش نشانان در کوی ملت، نبش خیابان ۲ عامری در ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه اظهار داشت: بی احتیاطی حین حفاری به وسیله بیل مکانیکی منجر به شکستگی لوله و نشت گاز ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه در منطقه عین ۲، خیابان ۷ غربی شد که سریعا آتش نشانان در محل حادثه حاضر شدند و با کشیدن نوار خطر و ایمن سازی محل با عوامل ۱۹۴ در رفع نشتی گاز همکاری کردند.

او تصریح کرد: اتصال سیم کشی جعبه تقسیم برق منجر به حریق و دود گرفتگی خانه مسکونی ساعت ۲۳ و ۳۸ در منازل زمین شهری خیابان یک شد و ماموران آتش نشانی با قطع گاز و برق ساختمان و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به نجات یک شهروند با سرعت عمل آتش نشانان که به علت خرابی قفل درب منزل در منطقه گلستان خیابان خرداد محبوس شده بود اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان در عملیات نجات جانوران، یک سگ را که در میان نرده‌های محوطه منطقه خرمکوشک گیر افتاده بود رها سازی کردند، ضمن اینکه یک گربه را که درون موتور خودرو در منطقه بهارستان نبش خیابان ستایش گیر افتاده بود با ابزار مخصوص نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار