باصرف ۶ میلیارد ریال اعتبار، بازسازی و تعمیرات شبکه‌های توزیع برق در استان چهارمحال و بختیاری طی مانور سراسری در دو روز کاری انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مانور جهادی تعمیرات و بازسازی شبکه‌های توزیع با حضور ۵۰ گروه عملیاتی (۱۵۰ نیروی عملیات) ۳۵ دستگاه خودرو‌های سبک و سنگین و ناظرین فنی و در سطح شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان برگزار شد.

او هدف از اجرای این مانور سراسری را ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات رسانی به عموم مردم عنوان کرد و افزود: تعویض و جابجایی پایه‌های فرسوده، تبدیل سیم به کابل خود نگهدار، اصلاح روشنایی معابر، رفع نقاط حادثه خیز، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف از جمله اقدامات انجام شده در این مانور بود.


بیشتر بخوانید


فرهزاد اضافه کرد: مجموعه مانور‌های باز سازی شبکه‌های برق در سطح استان با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال انجام خواهد شد و مقابله با فرسودگی شبکه ها، بهسازی و اصلاح شبکه، رفع نقاط خطر آفرین، استاندارد سازی، اصلاح روشنایی معابر، اصلاح پروفیل ولتاژ و پایایی شبکه از جمله نتایج اجرای این مانور است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار