مقامات جمهوری‌خواه و حزب ملی آمریکا در ایالت میشیگان به‌دنبال به‌تعویق‌انداختن ارائه نتایج بازشماری آرا در این ایالت هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری حاکی از آن است که مقامات ایالت میشیگان آمریکا خواستار به‌تعویق‌انداختن تایید انتخاباتی در ایالتشان هستند.

بر این اساس مقامات جمهوری‌خواه و حزب ملی آمریکا به‌دنبال به‌تعویق‌انداختن ارائه نتایج بازشماری آرا پس از «ادعا‌های بی‌نظمی» مطرح شده از سوی نامزد انتخاباتی حزبشان هستند.

«لورا کاکس» رئیس حزب جمهوری‌خواه میشیگان، و «رونا مک دانیل» رئیس کمیته ملی جمهوری‌خواه این ایالت، از مقامات میشیگان خواستند تا تایید نتایج را به تعویق بیاندازند و پیش از آن یک حسابرسی کامل و شفاف در این باره انجام دهند.

این دو مقام معتقدند ایالت‌های دیگر آمریکا مانند ایالت جورجیا نیز راهکارهایی را به اختیار انجام داده‌اند.

هیئت مدیره رسیدگی به این مسئله قرار است روز دوشنبه جلسه‌ای برای رسیدگی به آن درخواست تشکیل دهند.

گفتنی است به تازگی مقامات ایالت جورجیا با انتشار اصلاحیه‌ای، تایید نتیجه نهایی و پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات‌های آمریکا، در ایالتشان را پس گرفتند.

مسئول ایالت جورجیا با انتشار اصلاحیه‌ای درباره تایید نتیجه انتخابات اعلام کرد که نتیجه نهایی تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

این در حالی است که ساعاتی پیش از این مقامات جورجیا نتیجه انتخابات در این ایالت را تایید و جو بایدن را پیروز انتخابات اعلام کرده بودند.

بایدن با کسب ۳۰۶ رای الکترال موفق به پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شده است و بسیاری از رهبران جهان این پیروزی را به وی تبریک گفته‌اند. با این وجود، دونالد ترامپ تاکنون به دلیل آنچه تقلب گسترده در انتخابات خوانده از پذیرش شکست اجتناب کرده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۰۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
شما دو حزب فراعنه ملعون تروریست پرور ترویستی حاکم بر آمریکا و همپیمانان ملعونینتان هم ملتهای خودتان را به فقر و بدبختی انداخته اید هم بسیاری از کشورهای جهان را به بدبختی و فقر بیچارگی و بینوایی انداخته اید ننگ و مرگ و جهنم اسفل سافلین زباله دان تاریخ بشریت بر شما دو حزب شیاطین بزرگ ملعونین آمریکا و همپیمانانتان باد برید گمشید برید بمیرید برید به جهنم .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار