عضو دفتر سیاسی انصارالله ضمن اشاره به باج‌خواهی آمریکا و رژیم صهیونیستی از ائتلاف متجاوز به یمن اعلام کرد متجاوزان و مزدوران در این کشور به مرحله فروپاشی وارد شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، گفت ائتلاف سعودی متجاوز به یمن به مرحله فروپاشی رسیده است و کشور‌های عضو این ائتلاف بیشتر از هر زمان دیگری در معرض باج خواهی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

او در تماس تلفنی با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: کشور‌های عضو ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران آن‌ها در یمن به مرحله فروپاشی وارد شده‌اند. نیرو‌های مسلح یمن تأسیسات حیاتی عربستان را تا زمانی که متجاوزان سعودی حمله و محاصره خود علیه یمن را متوقف کنند، هدف قرار خواهند داد.

این مقام انصارالله در ادامه گفت: مرحله جدیدی در هدف قرار دادن عمق خاک عربستان آغاز خواهد شد و این عملیات به صورت تصاعدی تا توقف حمله سعودی‌ها ادامه خواهد یافت و تسلیحات جدیدی نیز در این مسیر رونمایی خواهد شد.

شایان ذکر است، دیروز نیرو‌های یمنی در یک عملیات موشکی برخی از تاسیسات نفتی آرامکوی عربستان را هدف قرار دادند. یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، اعلام کرد: ارتش و نیرو‌های مردمی یمن موفق شدند رد یک عملیات موفقیت‌آمیز تاسیسات نفتی آرامکو شامل ایستگاه توزیع را با موشک قدس ۲ هدف قرار داده و منهدم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار