مدیر عامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پایداری خطوط اینترنت در برخی مناطق شهر یاسوج به تامین زیرساخت ها و همکاری شهرداری نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، امیری مدیر عامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای پایداری خطوط اینترنت در برخی مناطق شهر یاسوج به تامین زیرساخت ها و همکاری شهرداری نیاز است و  این زیر ساخت‌ها باید با مشارکت شهرداری تامین شود.

امیری افزود: شبکه‌های اینترنت در برخی نقاط یاسوج پایدار نیست که در صورت اتصال به فیبر نوری مشکل ناپایداری اینترنت در این مناطق رفع می‌شود.

او با اشاره به اینکه شرکت مخابرات استان آمادگی کامل برای پایدار شدن خطوط اینترنت را دارد و گفت: برای ایجاد زیرساخت‌های فیبر نوری به مشارکت شهرداری نیاز است.

امیری با اشاره به نگرانی‌های شهروندان در مناطقی از جمله شهرک جهاد و سروک مبنی بر اشکال در برقراری اینترنت گفت: منتظریم بخشی از زیر ساخت‌ها با مشارکت شهرداری برای استقرار فیبر نوری تامین شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان گفت: علاوه بر بهره مندی مردم از امکانات فورجی شاهد پایداری اینترنت در این مناطق خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.