مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره ولایت تا مقاومت در کرمان گفت: علاقه مندان می توانند تا ۳۰ آذر آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام غلامحسین حقانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره فرهنگی، هنری ولایت تا مقاومت با هدف شناسایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در استان کرمان برگزار می‌شود.

او  افزود: این جشنواره در موضوعات ولایت و تمدن اسلامی، ولایت و حاج قاسم، ولایت و مقاومت و ولایت و استکبارستیزی در بخش‌های نقاشی، دل نوشته، کلیپ، پوستر و عکس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حقانی با اشاره به اینکه علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ۳۰ آذرماه به آدرس Rassm. Ir ارسال کنند، تصریح کرد: آثار ارسال شده به این جشنواره تا پنجم دی داوری شده و از سه نفر اول هر بخش تجلیل می شود. 

او با بیان اینکه افراد برگزیده در تاریخ ۹ تا ۱۲ دی ماه معرفی می‌شوند، بیان کرد: در ادامه، تمامی آثار ارسالی به جشنواره فرهنگی، هنری ولایت و مقاومت در قالب یک نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، شناسایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و هنری استان است که بتوان در ادامه از این افراد فعال و نخبه در حوزه‌های تخصصی استفاده کرد.

او بیان داشت: با توجه به غیرحضوری شدن مدارس و فعال‌تر شدن فضای مجازی، ما به دنبال سوق دادن فعالیت نوجوانان و جوانان در حوزه فرهنگی و انقلابی و استفاده مفید از این ظرفیت هستیم.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار