شرکت نوین مارکتینگ ارائه دهنده خدمات طراحی سایت شرکتی و طراحی وب سایت فروشگاهی به شما برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه مدرن شدن کسب و کارها روند صعودی‌تری دارد. وقتی جامعه به سمت آنلاین شدن در حرکت است چرا شما برای داشتن یک وب سایت مدرن اقدام نمی‌کنید؟

یک فاکتور مهم در کسب و کار دیده شدن بیشتر آن است. بر کسی پوشیده نیست که درصد بالایی از مردم برای پیدا کردن خدمات و محصولات مورد نظر ابتدا آن را در اینترنت جستجو می‌کنند. پس مهم است که شما نیز در بستر اینترنت حضوری فعال داشته باشید.

امروزه عمر کسب‌و‌کارهایی که فاقد وب‌سایت هستند رو به پایان است، از این رو برای هدف‌گیری مشتریان راهی جز طراحی سایت اختصاصی با رابط کاربری مناسب ندارید و این دقیقا کاری است که تیم طراح سایت نوین مارکتینگ برای شما به بهترین نحو ممکن انجام خواهد داد.

داشتن یک وب سایت رسمی به منزله شناسنامه کسب و کار شماست. اینستاگرام به عنوان یک اپلیکیشن پر مخاطب تا حدودی توانست به کاربران خود در پیدا کردن خدمات و محصولات کمک کند اما در فاز وسیع فروش آنلاین، در مدیریت کردن و پردازش سفارشات قطعا گزینه مناسبی نخواهد بود. شما برای یک فروش حرفه‌ای به چیزی بیشتر از یک ویترین مجازی نیاز خواهید داشت تا بتوانید با استفاده از بازاریابی جاذبه ای یک کاربر را به مشتری واقعی تبدیل کنید. 

بازاریابی جاذبه‌ای یا درون‌گرا نوعی از بازاریابی هوشمندانه است که در آن مخاطب فکر میکند خودش به سراغ شما آماده و این ارتباط ابتدا از طرف خودش شکل گرفته . اما برای ایجاد بازاریابی درونگرا در دنیای اینترنت در ابتدا لازم است تا شما بستری را فراهم کنید تا مخاطب بتواند محصول مورد نظرش را پیدا کرده و برای تهیه آن به شما متصل شود. 

بدون دانش کد نویسی سایت خود را مدیریت کنید

طراحی سایت حرفه ای را با نوین مارکتینگ تجربه کنید.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که مدیریت کردن سایت کار پیچیده‌ای است و باید آن را به شخص دیگری واگذار کنند. در صورتی که در چند سال اخیر سیستم مدیریت محتوای وردپرس با رابط کاربری فارسی و ساده مدیریت سایت را برای صاحبان مشاغل بسیار ساده کرده است . این ساده سازی موجب محبوبیت هر چه بیشتر وردپرس شد تا جایی که هم اکنون هشتاد درصد سایت‌ها با وردپرس طراحی می‌شود. 

شرکت طراحی سایت نوین مارکتینگ خدمات ساخت وب سایت را در قالب سه پکیج طراحی سایت شرکتی ساده، طراحی سایت شرکتی پیشرفته و طراحی سایت فروشگاهی را به همراه پشتیبانی فنی ارائه می‌کند.

با طراحی سایت، حرفه‌ای ظاهر شوید

طراحی سایت حرفه ای را با نوین مارکتینگ تجربه کنید.

طراحی سایت با بصری کردن فاکتورهایی مانند لوگو، رنگ سازمانی، دسته بندی محصولات و خدمات، پروژه‌ها و نمونه کارها، گالری تصاویر، معرفی اعضای تیم، نمایش مکان و راه‌های ارتباطی با شما به خوبی می‌تواند کسب‌وکار شما را به منزل مشتریانتان برده و ارتباط مشتریان با شما را تنها با استفاده از چند کلیک مهیا کند. 

حتی اگر طریق سایت خود فروش اینترنتی نداشته باشید، مشتریان با پیدا کردن محصولات در سایت شما به سراغ شما خواهند آمد. پس در درج محتوای به روز و واقعی در سایت دقت کنید. 

تفاوت سایت شرکتی و سایت فروشگاهی چیست؟

در طراحی سایت شرکتی یک سایت با هدف معرفی برند، خدمات و محصولات شما طراحی و پیاده‌سازی می‌شود. شما در این حالت امکان فروش محصول از طریق سایت را نخواهید داشت. اما در طراح سایت فروشگاهی یک سایت با هدف دسته ‌بندی دقیق محصول طراحی می‌شود و می‌توانید به تعداد بی نهایت محصول بر روی سایت خود داشته باشید. این سایت با هدف فروش آنلاین طراحی شده پس شامل سبد خرید و درگاه پرداخت نیز می‌باشد. در دوران کرونا طراحی سایت برای فروشگاه اینترنتی یکی از پرتقاضا‌ترین نوع طراحی سایت بود. زیرا کسب‌وکارها برای بقا راهی جز آنلاین شدن نداشتند. شرکت نوین مارکتینگ این افتخار را داشته است که مجری پروژه طراحی سایت برندهای مختلف باشد.

در دنیای مدرن تجارت الکترونیک، ساخت سایت رسمی، اعتباری ویژه به کسب‌و‌کار آنلاین شما می‌بخشد. طراحی سایت فروشگاهی شما را از بعد زمان و مکان جدا کرده و یک فرصت طلایی را فراهم می‌کند تا محصولات شما در کوتا‌ه‌ترین زمان، در دسترس تمامی کاربران دنیای اینترنت باشد.امروزه هر شرکت طراحی سایت، باید با تکیه بر تکنولوژی روز مانند وردپرس، جاوا اسکریپت و css خدمات طراحی وب سایت را به شکل مدرن و بهینه شده برای موتور جستجوی گوگل ارائه کند. طراحی سایت یک فاکتور مهم در رسمی کردن فعالیت‌های بازاریابی آنلاین شما خواهد بود. برای مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت به سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ (NovinMarketing.com) مراجعه کنید. هر چه طراحی وب سایت شما کاربرپسندتر باشد جاذبه بیشتری برای کاربران ایجاد می‌کند، بنابراین با داشتن سایت، شکلی از بازاریابی جاذبه ای یا Inbound Marketing را تجربه خواهید کرد. 

طراحی سایت مدرن و جذاب کاربران اینترنت را تبدیل به مشتری واقعی می‌کند. کافیست همین امروز اقدام کنید تا برای فروش آنلاین شب عید آماده باشید. 

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
مهربد
۱۲:۴۳ ۲۲ دی ۱۳۹۹
من برای معرفی نمونه کارها یک سایت طراحی کردم. این کار باعث شد هم کارم پیش کارفرما حرفه‌ای تر به نظر بیاد هم واسه ارائه نمونه کارم مشکلم حل شد. حالا چند وقتی هست که دارای روی سئو سایتم کار میکنم، کلی کامنت و درخواست همکاری هم داشتم. کلا طراحی سایت کار رو برای همه ساده تر کرده.
آخرین اخبار