معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: یلدا همواره به عنوان یکی از سنت‌های زیبا در فرهنگ ما ایرانیان درخشیده و بهانه‌ای برای دور هم بودن خانواده‌ها است، اما امسال یلدا را با طعم سلامتی برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم تیموری معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: بسیاری از مدافعان سلامت در مسیر حفظ سلامت همنوعان خود دور از عزیزانشان هستند و سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند و درخواست ما از مردم این است امسال یلدا را متفاوت و به تنهایی برگزار کنند، زیرا در صورت هرگونه بی احتیاطی؛ دور همی‌های شب یلدا منبع انتشار ویروس کرونا خواهد بود و بدنبال آن شاهد افزایش روند تعداد مبتلایان به بیماری کرونا هستیم.

او افزود: افراد با سن بالا و مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای از گروه‌های پرخطر هستند که با برگزاری مهمانی شب یلدا در منزل بزرگان فامیل از جمله پدر بزرگ و مادربزرگ‌ها خطرات زیادی را به دنبال دارد و امید است مردم عزیز ضمن  توجه به این نکته خاطره‌ای تلخ از بلند‌ترین شب امسال به جای نگذارند.

 معاون فنی معاونت بهداشت تربت‌حیدریه ادامه داد: قطعا مبارزه با بیماری کرونا مشارکت و همراهی زیادی از طرف مردم با نظام سلامت را می‌طلبد که امیدواریم  شاهد حمایت شهروندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشیم.

انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.