معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی گفت: از اساتید درخواست کردیم که حتما ارزشیابی مستمر را به عنوان اصلی‌ترین رکن ارزشیابی دانشجو در نظر بگیرند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نوید سیاه‌پلو معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: از اساتید درخواست کردیم که حتما ارزشیابی مستمر را به عنوان اصلی‌ترین رکن ارزشیابی دانشجو در نظر بگیرند؛ به این منظور که همه نمره پایانی دانشجو منوط به ارزشیابی پایان‌ترم نخواهد بود.

او بیان داشت: دانشجویان جدیدالورود با تاخیر حدود یک ماه و نیم وارد دانشگاه شدند، بنابراین پایان کلاس‌ها ۱۸ دی‌ماه است که به نظر ‌می‌رسد با توجه به برگزاری کلاس‌های جبرانی، کمبود زمان برای آنها جبران ‌می‌شود.

سیاه پلو افزود: دانشجویان قدیمی نیز از ۲۹ شهریور تحصیل خود را آغاز کردند و ۱۴ روز اضافه شده به تقویم آموزشی موسسه، فرصت خوبی برای مرور درس دانشجویان خواهد بود و بر اساس  قوانین معاونت آموزشی وزارت علوم ، تمرکز اصلی بر ارزشیابی مستمر دانشجو است.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی ادامه داد: به این منظور از اساتید درخواست کردیم که حتما ارزشیابی مستمر را به عنوان اصلی‌ترین ملاک‌های ارزشیابی دانشجو در نظر بگیرند و تقریباً بیشتر اساتید ارزشیابی مستمر دانشجویان را در طول ترم در نظر گرفتند، اگرچه طبق قانون باید آزمون‌های پایان ترم نیز برگزار شوند.

این مقام مسئول گفت: آزمون‌های پایان‌ترم قطعاً به صورت آنلاین خواهند بود و هیچ آزمون حضوری نخواهیم داشت، اما در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌ها، در استفاده از سامانه LMS تاکید شده است که علاوه بر آن از بستر adobe connect برای برگزاری آزمون‌های آنلاین استفاده می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار