مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران خبر داد؛

افتتاح یکی از بزرگترین پروژه‌های تامین آب پایدار شهرک‌های صنعتی

پرنیان گفت: پروژه تامین آب شهرک صنعتی عباس آباد فردا در مراسمی با دستور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: پس از سال‌ها انتظار و مطالبات صنعتگران شهرک صنعتی عباس آباد، پروژه تامین آب این شهرک صنعتی بزرگ با تلاش‌های بی وقفه‌ای که از شهریور ۱۳۹۸ مجددا آغاز شد، فردا در مراسمی با دستور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.


بیشتر بخوانید:


او افزود: این پروژه که از سال ١٣٩١ شروع شده بود تا سال ١٣٩٨ پیشرفتی معادل ١٠ درصد داشت که با پیگیری‌های انجام شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مجددا شروع به کار کرد و طی یکسال به اتمام رسید. پروژه تامین آب پایدار از مطالبات اصلی صنعتگران شهرک صنعتی عباس‌آباد، در دو دهه اخیر بود که با بهره برداری از این پروژه زمینه تثبیت اشتغال ٣٠هزار نفر و افزایش اشتغال تا ٧٠هزار نفر فراهم می‌شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران تصریح کرد: این پروژه توسط شرکت آب منطقه‌ای تهران به عنوان مجری پروژه انجام شده است و شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیارد ریالی در تامین آب پایدار، با ظرفیت ۴.۹ ملیون متر مکعب در سال که معادل ۱۵۶ لیتر بر ثانیه است، مشارکت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار