درمراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته پرستار از دو خانواده شهدای مدافع سلامت؛ "گلنار قیامتی" و " سیده زهرا موسوی ارفع " در همدان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار فرجی, بازرس ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان همدان با بیان اینکه کادر درمان مجاهدان بی ادعا در دفاع از سلامت مردم هستند، گفت: فعالیت کادر پزشکی و درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا کم‌نظیر و قابل تقدیر است.

اوافزود: ما در همه دوران شاهد ایثار و فداکاری این مدافعان بی ادعای سلامت بودیم به خصوص درطول ۸ سال جنگ تحمیلی و هم اکنون که کشور در شرایط بحرانی مقابله با این ویروس قرار دارد؛ همراهی این مدافعان سلامت که با جان با ارزش خود به میدان آمده اند، مثال زدنی است.

سردار فرجی بیان کرد: از همه شهروندان می‌خواهیم تا با استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مهار این بیماری کمک کنند.

گلنار قیامتی کمک بهیار ۵۸ ساله با پنج فرزند پس از ۲۸ سال خدمت صادقانه در مرکز آموزشی درمانی فاطمیه به علت ابتلا به بیماری کرونا به صف شهدای سلامت پیوست.

شهیده سیده زهرا موسوی ارفع هم در سن ۴۳ سالگی با دو فرزند در راه خدمت و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس به علت ابتلاء به بیماری کرونا نامش در زمره شهدای سلامت ماندگار شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.