مسئول مرکز هنری وحدت سازمان بسیج هنرمندان خوزستان گفت: دوره‌های مرکز هنری وحدت برای عموم علاقه‌مندان در اهواز برگزار می‌شود.

امید ذوالفقاری مسئول مرکز هنری وحدت سازمان بسیج هنرمندان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اهمیت آموزش مهارت‌های هنری کاربری به جامعه این مرکز از این پس برای عموم علاقه‌مندان دوره‌های هنری کاربردی برگزار می‌کند.

او بیان داشت: مرکز هنری وحدت جهت حمایت از فعالیت‌های هنری مساجد و هیئات تشکیل شد، اما با مرور زمان به این نتیجه رسیدیم که دوره‌های آموزشی این مرکز را برای عموم علاقه‌مندان برگزار کنیم.

ذوالفقاری افزود: در دوره پیشین این مرکز که با موضوع آموزش نرم افزار پریمیر برگزار شد، مرکز هنری وحدت غیر از اعضای مساجد و هیئات مد نظر تعدادی از علاقه‌مندان به این دوره را نیز ثبت نام نمود که بازخورد خوبی دریافت کرد بنابراین با بررسی موضوعات مختلف از جمله این موضوع به این نتیجه رسیدیم.

مسئول مرکز هنری وحدت سازمان بسیج هنرمندان خوزستان عنوان کرد: برنامه این دوره‌ها به نحوی چیده شده است که شرکت کنندگان با فرا گرفتن دروس می‌توانند بعد از اتمام دوره وارد بازار کار شوندو اولویت این مرکز مانند گذشته حمایت از فعالیت‌های هنری مساجد و هیئات است.

این مقام مسئول گفت: جهت اطلاع از دوره‌های مرکز هنری وحدت می‌توانید با شماره تلفن ۷۰۴۳  ۶۱۱  ۰۹۹۱ تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار