فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه به ۷۵ خودرو گرفتار در برف خدمات‌رسانی شد گفت: جاده‌ها و راه‌های مسدود شده بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ اظهار داشت: جاده‌های دهستان موگویی از مسیر بزنوید لرستان و اصفهان، روستا‌های بخش بازفت و صمصامی بازگشایی شدند، مشکل خاصی وجود ندارد.

او با تاکید بر همراه داشتن زنجیرچرخ توسط رانندگان گفت: تردد در جاده‌ها سخت بود، اما دیگر مشکلی وجود ندارد، زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی باید در خودرو وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید


زمانپور اضافه کرد: یکی از مشکلات اصلی که رانندگان دچار آن شدند، زنجیر چرخ بود که با وجود شرایط کرونایی کمک به آن‌ها مشکل بود.

او ادامه داد: افراد در برف گرفتار می‌شوند و نیاز به اسکان دارند با توجه به شرایط کرونایی اجبارا عده‌ای را در راهدارخانه اسکان می‌دهیم، اما باز هم نمی‌توان گفت که به طور صد در صدی دستورالعمل های بهداشتی رعایت می‌شود.

زمانپور گفت: اگر رانندگان و راهدار‌ها به ویروس کرونا مبتلا شوند، کار‌ها مختل می‌شود بنابراین لازم است مردم در خودرو‌ها حتما زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی قرار دهند.

او افزود: تمام جاده‌ها را اکیپ‌های راهداری بازگشایی کرده‌اند، جمعیت هلال احمر نیز به ۷۵ خودرو گرفتار در برف خدمات‌رسانی کرد، اکنون تمامی دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری فرماندهی عملیات پاسخ بحران آماده باش هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار