رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با سوء استفاده‌گران در فضای مجازی و کانال‌های خبری در اردبیل با جدیت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل از تشدید نظارت و رصد فعالیت‌های مجازی خبر داد و گفت:  فضای مجازی خط قرمز ما است و با سوء استفاده‌گران در فضای مجازی و کانال‌های خبری در اردبیل با جدیت برخورد می‌شود.

او با بیان اینکه در ارتباط با فضای مجازی از زوایای مختلف اخبار و اطلاعاتی ضدو نقیض به دست رسیده است، افزود: متاسفانه به صورت نادر در راستای انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی شاهد رفتار‌های غیرحرفه‌ای و غیرقانونی و مجرمانه هستیم که این امر از کانال‌های مختلف در استان گزارش شده که به دادستانی ارجاع داده شد تا بررسی‌های لازم را انجام شود.
عتباتی بیان کرد: متاسفانه در برخی کانال‌های خبری تخریب غیرمنصفانه مدیران و برخی بحث‌های غیرحرفه‌ای انجام شده است که به هیچ عنوان دستگاه قضایی اجازه این امر را نمی‌دهد و از اصحاب رسانه و قلم نیز انتظار می‌رود در این زمینه هوشیاری لازم داشته باشند.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا قرار داریم لذا در این زمینه رصد‌ها و نظارت‌ها بر فعالیت کانال‌های خبری تشدید می‌شود و نظارت‌های بازدارنده از فعالیت‌های غیرحرفه‌ای در اولویت قرار می‌گیرد.
رئیس کل دادگستری اردبیل با بیان اینکه باید قاعده‌مند شدن در فضای مجازی مبنای کار قرار گیرد، گفت: باید در این زمینه متولیان اصلی به ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی اهتمام ویژه داشته باشد و در مجموعه دستگاه قضایی استان و پلیس فتا واحد‌های مجازی وجود دارد که با متخلفان توسط دستگاه قضا با جدیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.