آزادی ۱۰ زندانی با کمک خیران بافقی

رئیس دادگستری شهرستان بافق از آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اسماعیل دهقان شوازی، رئیس دادگستری شهرستان بافق گفت: همکاری و مساعدت مالی جمعی از خیرین بافقی، منجر به آزادی ۴ نفر از زندان و حل و فصل مشکلات مالی ۶ نفر از افراد در شرف حبس شد.

او افزود: برخی از افراد به علت عدم توانایی در پرداخت بدهی مالی راهی زندان شده که علاوه بر از دست دادن شغل، تبعاتی همچون مختل شدن زندگی خانوادگی و موقعیت‌های اجتماعی دیگر را برای آنان در بردارد.

این مقام قضایی، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را مهم برشمرد و اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه قضا آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

او تصریح کرد: همکاری و تعامل خیرین با ستاد دیه و دستگاه قضایی می‌تواند آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده، تسهیل و تسریع کند.

رئیس دادگستری شهرستان بافق، تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده را جوشش عشق و نوع دوستی دانست و بیان داشت: توفیق تنها نصیب افرادی می‌شود که با فطرتی پاک و نگاهی کریمانه دست یاری به سوی همنوع خود دراز کرده و بخشندگی و کرامت و سخاوت خود را متجلی می‌سازند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.