گروهی از حامیان رئیس‌جمهور آمریکا مقابل مجلس ایالتی واشنگتن تجمع کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تصویری راپتلی، گروهی از معترضان که عمدتا از حامیان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و گروه‌های مخالف واکسیناسیون کرونا تشکیل شده بودند، در شهر المپیا مرکز ایالت واشنگتن و در آستانه برگزاری جلسه قانونگذاری مجلس ایالتی در این شهر تظاهرات کردند.

در طول این تظاهرات، معترضان پرچم‌های آمریکا را با خود حمل می‌کردند و به سخنرانی برخی از شرکت کنندگان گوش دادند. این در حالی بود که سربازان گارد ملی برای محافظت از ساختمان مجلس قانونگذاری واشنگتن در محل مستقر شده بودند.

پلیس ایالت واشنگتن به رسانه‌های محلی گفت تهدید‌های تلاش ناموفق برای تسخیر ساختمان کنگره موجب شد سربازان در این محل استقرار یابند.

دست کم یکی از معترضان در طول این تجمع بازداشت شد.

در همین حال، شهر نیویورک صحنه تظاهرات مخالفان گروه‌های راست افراطی شد. صد‌ها نفر از تظاهرکنندگان ضد فاشیسم روز یکشنبه در خیابان‌های محله منهتن شهر نیویورک راهپیمایی کردند و شعار سر دادند. این تظاهرات پس از انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه گروه راست افراطی «پسران مغرور» هم قصد دارد در همان روز در شهر نیویورک راهپیمایی کند، برگزار شد.

معترضان شعار‌های ضد فاشیستی، چون «نه ترامپ، نه کی کی ک (گروه کوکلاکس‌کلن)، نه فاشیست» سر می‌دادند و پارچه نوشته‌هایی را حمل می‌کردند که روی آن عباراتی علیه «پسران مغرور» نوشته شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار