۹۰۰ طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در استان چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از اجرای ۹۰۰ طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.

او افزود: برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و اجرای طرح‌های ضربتی برخورد با سوداگران، در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دارد.

امان‌اللهی با اشاره به اجرای طرح‌های ضربتی و پاکسازی نقاط آلوده در استان اظهار داشت: بیشترین تعداد طرح‌های اجرا شده در مناطق آلوده مرکز استان بوده است.


بیشتر بخوانید


امان‌اللهی به استمرار برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر تاکید کرد و گفت: برخورد پلیس با افرادی که باعث آلودگی جوانان، نوجوانان و گرفتاری خانواده‌ها می‌شوند با هماهنگی دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی قاطع و جدی است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: علاوه بر دستگیری خرده‌فروشان، تعطیلی مغازه، منزل و پاتوق‌های تهیه و توزیع، مصرف مواد مخدر و قطع آب و برق و گاز این واحد‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

او به مردم و شهروندان توصیه کرد، که تخلفات و جرائم حوزه موادمخدر و هرگونه فعالیت مجرمان مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ و همچنین شماره‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر ۲۱۸۲۴۶۴۱ و ۲۱۸۲۴۶۳۲ اطلاع دهند.

به گفته امان‌اللهی، پلیس انتظامی به صورت شبانه روز آماده دریافت اخبار و اطلاعات از سوی شهروندان است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار