با توجه به در پیش بودن سرما و یخبندان، دستگاه‌های خدمات رسان در جاده‌های مازندران به حالت آماده باش در خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه شورای ترافیک مازندران، گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، در روز‌های آینده شاهد کاهش شدید دما و بارش برف در جاده‌های مواصلاتی استان خواهیم بود که خدمت رسانی به موقع دستگاه‌های متولی و مربوطه را می‌طلبد.
 
او افزود: در فصل زمستان شایسته نیست که جاده‌های اصلی استان به دلیل یخبندان و بارش برف، مسدود شوند لذا کوتاهی هیچ دستگاهی را نخواهیم پذیرفت.

رازجویان با اشاره به قطعی برق در بعضی جاده‌های استان، گفت: این قطعی‌ها به این دلیل است که برق خانه‌های مردم و هم استانی‌های عزیز قطع نشود.

او افزود: از مردم انتظار داریم ضمن صرفه جویی در مصرف برق و گاز، در جاده‌های استان ایمن و بااطمینان رانندگی کنند تا این بحران پشت سر گذاشته شود.

رازجویان با اشاره به وضعیت مازندران در پی شیوع کرونا، گفت: با توجه به منع رفت و آمد شبانه در استان، انتظار می‌رود نیروی انتظامی با متخلفان برخورد جدی داشته باشد.

رازجویان گفت: تردد مسافران و مردم در جاده‌های مازندران می‌تواند باعث افزایش شیوع کرونا در این استان شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی در برابر جان مردم باید احساس مسئولیت داشته باشند، گفت: پروژه‌های حوزه‌ راه استان باید به بهترین شکل و با امنیت و ایمنی مناسبی اجرایی شوند تا ضمن کاهش تصادفات و تلفات جانی، از هدررفت بیت‌المال جلوگیری به‌عمل آید.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.