رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز کاهش یافت و نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۱ هزار تومان رسید.

ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به اواخر هفته گذشته حدود ۳۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و ۱۰ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

وی افزود: مردم به علت عدم آشنایی به مسائل فنی، از خرید طلای آب شده و طلای خام خودداری کنند، همچنین برای خرید مصنوعات طلا، جواهر، نقره و سکه به واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب مراجعه نمایند.
 

بیشتر بخوانید:

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران مطرح کرد: نقره فلزی است که پس از فروش قابل خرید بوده و در چرخه تولید همانند طلا برمی گردد و سازندگان آن می‌توانند مصنوعات نقره جدید تولید کنند، ولی بدلیجات دیگر قابل بازگشت به چرخه تولید نیست و فلزات به کار رفته در آن بعضاً برای سلامتی و پوست می‌تواند مضر باشد، لذا این زیورآلات بدلی پس از خرید دیگر ارزش نداشته و قابل معامله نیست.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۱ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۵۸ هزار تومان و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۲۳۱ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
انشالله همه چی زیر قیمت بره بیچاره شدن مردم یه عده سو استفاده میکنن از این گرونی خدایا خودت کمک کن ساله جدید ارزونی و اجارها کم و مریضی از مردم و همه کشورها دور شه اله ی خودت کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۰:۵۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
خدا کنه طلا روند نزولی طی کنه مردم بیچاره شدند با این همه قیمتهای سرسام آور خدایا خودت به فریاد این مردم برس. انشاالله به زیر ده هزارتومان برسه
آخرین اخبار