رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مرند گفت: طی امسال در مجموع ۱۴ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان وام اشتغال تصویب شده است که تاکنون ۱۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، رستمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مرند گفت:فراهم کردن زمینه اشتغال از طریق پرداخت تسهیلات یکی از اصلی‌ترین و مهمترین وظایف کمیته امداد در مسیر توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش است.

او گفت: توانمندی فکری افراد تحت پوشش، یکی دیگر از اقدامات مهم کمیته امداد است که در قالب آن و در جهت ارتقای سطح آگاهی‌های علمی و مهارت فنی مددجویان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به آن‌ها ارائه می‌شود و این افراد پس از اخذ مدرک، وام اشتغال دریافت می‌کنند.

رستمی با بیان اینکه توانمندی اجتماعی مددجویان و پرداخت حق بیمه آن‌ها از دیگر کار‌های مهم کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد از کارفرمایانی که افراد مددجو  را بکار گیرند با ارائه بسته‌های تشویقی از جمله پرداخت حق بیمه و پرداخت وام حمایت می کند.

او همچنین به حمایت کمیته امداد از کسب و کار‌های نوین و شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق معرفی آن‌ها به راهبر شغلی اشاره کرد و افزود: این نهاد در راستای توانمند سازی مددجویان، آماده همکاری با کارآفرینان و صاحبان ایده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.