اقدسی گفت: ۳۵۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال برای طرح‌های دهه فجر امسال سازمان جهادکشاورزی استان ایلام هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدعلی اقدسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام با بیان اینکه ۳۵۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال برای طرح‌های دهه فجر امسال سازمان جهادکشاورزی استان ایلام هزینه شده است ، گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۵۲ پروژه تولیدی و خدماتی در زیر بخش‌های کشاورزی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

او افزود: از محل کلنگ زنی یا افتتاح این طرح‌ها تعداد ۲ هزار و ۶۱ خانوار از مزایای این پروژه‌ها بهرمند و برای یک هزار و ۴۷۷ نفر نیز اشتغال زایی انجام خواهد شد.

اقدسی ادامه داد: ۱۹۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال اعتبار برای افتتاح و بهره برداری ۴۴ طرح در دهه فجر امسال این سازمان هزینه شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها زمینه اشتغال برای یک هزار و ۴۲۱ نفر و بهره مندی یک هزار و ۹۲۱ خانوار فراهم می‌شود.

اقدسی ادامه داد: همچنین تعداد هشت طرح با اعتبار ۱۵۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز کلنگ زنی می شوند که این طرح‌ها اشتغال زایی ۵۶ نفر و بهره مندی ۱۴۰ خانوار را در پی خواهد داشت.

او بیان کرد: این طرح‌ها شامل احداث کانال آبی باغات ، پرواربندی بره ، گاوداری شیری ، پرورش گوسفند ، مجتمع گلخانه ای ، خوراک دام ، سردخانه ، آبخیزداری ، انتقال آب به عشایر، فرآوری و انجماد محصول باقلا و چندین پروژه دیگر است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.