سامع گفت: امروز در سطح شهر قم دستفروش وجود ندارد و این موضوع ساماندهی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،   به نقل از شهرداری قم، سید امیر سامع ،معاون خدمات شهری شهرداری قم در یک‌صد و هشتادمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، مسائل پیرامون شهرک صنوف را مطرح و اظهار کرد: این شهرک حاصل تلاش تعدادی از افراد بوده که درآن زمان شرایط مطلوبی نداشته و زمین‌های آن رها شده است.

او افزایش قیمت بهای خدمات را در شهرک صفوف لازم دانست و افزود: امروز شاهد فروش زمین و یا اجاره زمین‌ها با نرخ بالا در این شهرک هستیم، درحالی‌که این افراد هیچ هزینه‌ای بابت خدمات رونق این شهرک پرداخت نکرده‌اند.

سامع ادامه داد: هزینه ایجاد زیرساخت‌های لازم در کل شهرک هنوز حساب‌نشده ولی هزینه‌های داخلی مانند گاز، آب، آسفالت و فاضلاب بوده است و به عهده صاحبان زمین است که باید به‌صورت عادلانه از همه گرفته شود.

او ادامه پیدا کردن خدمات شهرداری در شهرک صنوف را منوط به پرداخت تعرفه بهای خدمات دانست و تأکید کرد: نباید به کسانی که از روز اول تأسیس و راه‌اندازی شهرک در کنار شهرداری بوده‌اند، ظلم شود و عده‌ای بدون پرداخت بهای خدمات از منافع این شهرک استفاده کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم مشکلات روز بازار‌ها و زمین‌های اختصاص داده‌ شده به آن را مورد توجه قرار داد و گفت: شهر قم در یک سری مسائل نسبت به دیگر شهر‌ها وضعیت مطلوبی دارد از جمله اینکه امروز در سطح شهر دستفروش وجود ندارد و این موضوع ساماندهی شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار