حجت الاسلام موسوی گفت: وجود مقدسه حضرت زهرا (س) نمونه یک زن انقلابی، یک همسر با حیا و مهربان، مادر دلسوز و دغدغه‌مند برای تربیت صحیح دینی فرزندان است.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: وجود مقدسه حضرت زهرا (س) نمونه یک زن انقلابی، یک همسر با حیا و مهربان، مادر دلسوز و دغدغه‌مند برای تربیت صحیح دینی فرزندان است و همه زنان و مادران باید نگاهشان به حضرت زهرا (س) به عنوان یک الگوی تمام عیار و انسان‌ساز باشد و سیره عملی فکری و رفتاری او را مبنای زندگی خود قرار دهند.

او بیان داشت: امام خمینی (ره) در مورد مقام زن می‌فرمایند: زن در دو مرحله مظلوم بوده است یکی در جاهلیت که زن را مثل حیوانات بلکه پایین‌تر از او می‌شمردند دیگری در دوران پهلوی پدر و پسر که به نام آزادی زن را از آن مقام شرافت و مقام انسانیت به مرتبه یک حیوان فرو کشیدند در صورتی که او یک انسان و مربی جامعه می‌باشد.

حجت الاسلام موسوی افزود: طبق فرمایشات رهبر انقلاب بانوان در نظام جمهوری اسلامی باید قدر عظمتی را که اسلام به آنان داده است بدانند. امروز الگوبرداری از سیره عملی حضرت زهرا (س) از سوی عموم مردم به خصوص بانوان در رابطه با پوشش اسلامی و رعایت حجاب کامل ضروری است. مردان با غیرت و زنان با حیا در این خصوص نهایت دقت و تلاش خود را داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.