بنیاد ملی نخبگان امسال ۲۷۶ پروژه اساسی کشور را در طرح شهید احمدی روشن مصوب کرده است.

محمد آزادبخت رییس بنیاد نخبگان مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: طرح شهید احمدی روشن یکی از طرح‌های متعدد بنیاد ملی نخبگان برای حمای استادان، دانشجویان و فارغ التحصیلان حوزه‌های مختلف برای حل مسائل اساسی کشور است.

او با بیان اینکه هسته‌های نخبگان دانشجویی در این طرح برای حل مساله اساسی کشورآموزش می‌بینند و مشارکت می‌کنند، افزود: این هسته‌ها از استادان در حوزه‌های مختلف و ۵ تا ۱۵ نفر از دانشجویان یا فارغ التحصیلان نخبه تشکیل شده است و در قالب این هسته مسائل اساسی کشور را بررسی و راهکار‌های اجرایی برای حل آن‌ها می‌دهند.

رییس بنیاد نخبگان مازندران گفت: دانشجویان در این طرح تحت حمایت بنیاد از خدمات و دوره‌های آموزشی رایگان مشاوران تخصصی بهره مند می‌شوند تا علاوه بر تجربه و رشد در رشته تخصصی خود یک طرح را از ایده تا محصول به نتیجه برسانند.

بیشتر بخوانید :
تسهیلات ۱۰۰ میلیارد تومانی برای نخبگان + فیلم

محمد آزادبخت ادامه داد: ۲۷۶ پروژه در قالب طرح شهید احمدی روش در کشور تصویب شده که ۱۴۰ طرح مربوط به استان تهران است و مازندران با ۸ طرح در جایگاه دوم قرار دارد.

رییس بنیاد نخبگان مازندران هوشمندی سازی دفن زباله از مبدا، تجاری سازی برنج شهریار و تولید کود زیستی با استفاده از ریزجانداران را از جمله پروژه‌هایی دانست که با حمایت بنیاد ملی نخبگان در مازندران اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.