مقام ارشد حزب الله لبنان تاکید کرد طرح آمریکایی صهیونیستی برای تضعیف محور مقاومت از طریق محاصره و تحریم ناکام ماند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حسین الحاج حسن از مقامات ارشد حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: مسئله فلسطین در صدر موضوعات مقاومت قرار دارد که ایران نقش مهمی در حمایت از گروه‌های مقاومت و بخصوص گروه‌های مقاومت فلسطین برای زنده نگه داشتن مسئله فلسطین داشته است.

حسین الحاج حسن تاکید کرد نتیجه تلاش‌ها برای تضعیف حزب الله لبنان چه شد؟ عزم و اراده و قدرت حزب الله و اراده آن برای مقاومت پس از جنگ ژوئیه بیشتر شد. همین مسئله درباره ایران و یمن و ملت فلسطین نیز صدق می‌کند.

حسین الحاج حسن همچنین در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: جمهوری اسلامی ایران در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حمایت از مقاومت لبنان در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی ادامه می‌دهد و به سبب حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاوان سنگینی می‌پردازد. همچنین تاکید می‌کنیم طرح آمریکایی صهیونیستی برای تضعیف محور مقاومت از طریق محاصره و تحریم به دلیل حمایت‌های ایران ناکام ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاقاضی
۲۰:۵۴ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
طرح تسلیح نیروهای مقاومت درسرزمینهای اشغالی ومقاومت لبنان ونیروهای یمنی یکی از اصلی ترین مواردیست که مقاومت روزبروز توان نظامی جدیدی راکسب کرده وبسیاری ازسلاح هادرزمان تجاوز گسترده ارتش اشغالگر وسایردشمنان هویداشده وچشم های انان راچندتا میکند که چگونه این سلاح به مقاومت لبنان وغزه رسیده است؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
خطاب حریری ۶۰ درصد کابینه ات مال مقاومت است .
آخرین اخبار