دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ترکش تحریم‌ها، گرانی و تورم درزندگی مردم مشهود است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترکش تحریم‌ها، گرانی و تورم درزندگی مردم مشهود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  عصر دیروز در جمع مسئولان اجرایی ، نظامی ، انتظامی و قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت تربت جام گفت : مردم شیعه و اهل سنت در صحنه ‌های انقلاب ، دفاع مقدس ، انتخابات و مسائل اجتماعی ، فرهنگی حضور مقتدر و کارنامه درخشانی در نظام اسلامی دارند.

او  افزود : امنیت ، هویت ، قدرت دفاعی و جایگاه و قدرت بین المللی کنونی کشور به خاطر از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  ادامه داد : شخصیت و هویت تک تک شهدا ما را به اینجا رسانده است و اکنون که با اقتدار و عزت  راه را جلو آمده ایم، نباید متوقف شویم ،نباید یک عده به تقسیم غنایم مشغول شوند و یک عده با جناح بندی و قبیله گری ،ثروت ملی را تقسیم کنند بلکه امروز باید راه و مسیر شهدا ادامه پیدا کند.
 

بیشتر بخوانید


رضایی بیان کرد : مسئولان باید به خواسته‌های مردم توجه کنند زیرا مردم،تحریم ها، ناکارآمدی مسئولان وگرانی‌ها را تحمل می کنند. مردم از شعار دادن و وعده ها خسته شده اند و بهترین شعار عمل کردن است.

او تصریح کرد : هیچ لذتی بالاتر از این نیست که از ۴۰ سال انقلاب درس بگیریم و راه امام و شهدای انقلاب را به درستی ادامه دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وحدت مردم تربت جام تأکید کرد: وحدت مردم شیعه واهل سنت این شهرستان شعاری نیست بلکه سرمایه بزرگی است که درحوزه های مختلف باید از این وحدت بهره برد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار