مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: سامانه ۹۹۹۰ برای رفع مشکلات شهروندان در زمینه شبکه ارتباطی همراه اول طراحی شده است.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهروندان خوزستانی می‌توانند مشکلات شبکه تلفن همراه اول خود اعم از پوشش شبکه، آنتن دهی، اینترنت و همچنین زمان رفع مشکل را از طریق سامانه ۹۹۹۰ پیگیری کنند.

او با بیان اینکه سامانه ۹۹۹۰ به شکل کاملا رایگان و در همه ساعات شبانه روز پاسخگوی پرسش ها، پیشنهاد‌ها و شکایت‌های مشترکان همراه اول است، افزود: این سامانه، برای برقراری تماس از طریق تلفن همراه شماره ۹۹۹۰ و برای برقراری تماس از طریق تلفن ثابت شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ تعریف شده است.

فلاح زاده اظهار داشت: با توجه به پاسخگویی دقیق، مناسب و مطلوب به مشترکان تلفن‌های ثابت و همراه از سوی مراکز ارائه دهنده خدمات مختلف در این حوزه ها، این سامانه ۲۴ ساعته و به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی و ارائه اطلاعات به مشترکان در زمینه مختلف است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: از جمله این خدمات می‌توان به ارائه صورتحساب، اعلام وضعیت سیم کارت، اعلام علت قطع ارتباط تلفن همراه، مدت و میزان اعتبار باقی مانده سیم کارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و همچنین راهنمایی در مورد نحوه خرید، ثبت نام و انتقال مالکیت تلفن همراه اشاره کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: مشترکان تلفن همراه در شهر‌ها و روستا‌ها می‌توانند برای ارائه گزارش‌های مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه، آنتن دهی، نحوه فعال سازی و اتصال به اینترنت و همچنین دریافت راهنمایی در زمینه نحوه فعال سازی بسته‌های هوشمند اینترنت، پیامک، مکالمه و رومینگ بین الملل و کشور‌های طرف قرارداد و تعرفه‌های تجاری با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار