کوثری گفت: در شرایط کنونی کشور به مدیرانی نیاز داریم که قائل به بن‌بست نباشند و در همه شرایط و مشکلات برای رشد و توسعه بدنبال راهکار باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار: سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان سراوان که در سرسرای مجتمع فرهنگی و هنری سراوان برگزار شد؛ با تشریح خدمات و اقدامات صورت گرفته در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: به رغم همه تحریم‌ها و تنگناهای سیاسی و اقتصادی تحمیل شده به کشور در طول ۴۲سال از عمر انقلاب اسلامی؛ با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش همه دولت‌ها و ارکان نظام، ثابت کرده‌ایم، هیچ سیاست و نقشه‌ای از سوی دشمنان نمیتواند جلوی پیشرفت کشور را بگیرد، لذا در شرایط کنونی کشور به مدیرانی نیاز داریم که قائل به بن‌بست نباشند و در همه شرایط و مشکلات برای رشد و توسعه بدنبال راهکار باشند.

کوثری افزود: با سربلندی و بدون هیچ قید و شرطی از کلیه اقدامات نظام و دولت در این استان طی ۴۲سال از عمر انقلاب تا کنون دفاع می‌کنیم و این مسئولیت هر یک از مدیران نیز هست که در ساختار مدیریتی استان نقش ایفا می‌کنند.

او  تصریح کرد: این شیوه خدمت، رویکرد تیم مدیریت استان طی سه سال گذشته بوده است به طوری که با پیگیری‌های استاندار، از سال ۹۷ تا ۹۹ بالاترین رشد اعتبارات را در کل کشور داشته‌ایم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار افزود: بالاترین اعتبارات عمرانی نیز در سال ۱۳۹۸ مربوط به سیستان و بلوچستان بوده است.

کوثری ادامه داد: ۶۵درصد بزرگراه‌های استان در دوسال اخیر احداث شده است و یکهزار و ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی طی این مدت آسفالت شده است.

او اضافه کرد: بنابراین مدیران در قبال مسئولیتی که دارند، هم وظیفه اخلاقی و شرعی و هم مسئولیت اداری دارند؛ لذا در شرایطی که دشمنان نظام به دنبال یأس و نامیدی مردم هستند، باید در جهت خدمتگزاری به مردم تلاش کنند.

در ابتدای این جلسه نیز علیرضا شهرکی فرماندار سابق سراوان، گزارشی از اقدامات خود در دوره خدمت به مردم شهرستان سراوان ارایه کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران، مهرستان و گلشن در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم بر سرمایه‌گذاری مردم در حوزه‌های گردشگری و اقتصادی تاکید کرد.

ملک‌محمد فاضلی با اشاره به وجود مجتمع آموزش عالی سراوان، ساخت هتل در شهرستان سراوان و نیازمندی خانواده‌های دانشجویان، اساتید و گردشگران را به استفاده از هتل، خواستار شد.

او همچنین از افتتاح بیمارستان ایران‌مهر سراوان در صورت تکمیل برخی تاسیسات و بخش‌های آن تا قبل از پایان سال جاری خبر داد و این بیمارستان را نگین بیمارستان‌های کشور دانست.

در پایان این مراسم، سعید تجلیلی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سراوان معرفی و از خدمات علیرضا شهرکی فرماندار سابق این شهرستان، قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار