در استان چهارمحال و بختیاری، ۱۵۲ هزار و ۲۸۲ دانش آموز برابر ۷۳.۳۱ درصد در شبکه شاد مشغول فعال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش با اشاره به مجازی شدن آموزش به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: هم‌اکنون ۸۷.۱۶ درصد دانش‌آموزان این استان در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند.

او با اشاره به وجود ۱۸۷ هزار و ۹۷۷ دانش‌آموز در استان به جز دانش‌آموزان مقطع پیش‌دبستانی و بزرگسالان تاکید کرد: از این تعداد ۱۵۲ هزار و ۲۸۲ نفر برابر ۷۳.۳۱ درصد در شبکه شاد مشغول فعال هستند.


بیشتر بخوانید


قائدامینی اضافه کرد: ۳۴ هزار و ۴۹۰ دانش‌آموز عشایری و مناطق میانکوه، بن، فلارد، کوهرنگ و اردل در چهارمحال و بختیاری به‌علت نبود زیرساخت‌های لازم، آموزش‌ها را به‌صورت حضوری فرا می‌گیرند.

او ادامه داد: ۱۵.۷ درصد دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در دوران شیوع ویروس کرونا از طریق درسنامه، آموزش‌های خود را پیگیری می‌کنند.

قائدامینی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۹۳۵ دستگاه تبلت، ۷۵۷ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۵۱ دستگاه تلویزیون، ۳۴ دستگاه پخش دی. وی. دی. دستگاه‌های لپ‌تاپ، ۱۱۲ هزار بسته آموزشی و یک‌هزار و ۸۲۷ فقره تسهیلات خرید گوشی تلفن همراه در مجموع به ارزش ۱۲۴ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال از سوی خیران تامین مالی و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار داده شد.

او ادامه داد: به تازگی ۵۰۰ دستگاه تبلت از سوی مرکز آمار ایران برای دانش‌آموزان استان تامین و در اختیار آنان گذاشته شده است.

قائدامینی گفت: وسایل و تجهیزات مازاد دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری شناسایی و امکانات قابل استفاده برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در اختیار آنان گذاشته شود.

او افزود: این اقدام می‌تواند در افزایش کمی و کیفی سطح آموزش دانش‌آموزان تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار