فرماندار ورزقان گفت: برای تجهیز بیمارستان علامه جعفری ورزقان و ارائه خدمات مورد انتظار بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز خانی فرماندار ورزقان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان با اشاره به وضعیت مطلوب این شهرستان را در ارتباط با بیماری کرونا  وضعیت موجود را شکننده دانست و بر ضرورت رعایت ضوابط بهداشتی و پرهیز از تجمعات تاکید کرد.

او با اشاره به برخی کمبود‌های بیمارستان علامه جعفری ورزقان، گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته طی ماه‌های گذشته  تفاهم‌نامه تجهیز و ارتقای سطح خدمات بیمارستان علامه جعفری ورزقان به سطح ۲ بیمارستانی مابین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و شرکت ملی صنایع مس ایران در حال انعقاد بوده که طی هفته‌های آینده امضا و اجرایی خواهد شد.

فرماندار ورزقان گفت: برای تجهیز بیمارستان علامه جعفری ورزقان و ارائه خدمات مورد انتظار بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد هزینه شده که بر این اساس مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال آن توسط شرکت ملی صنایع مس ایران از محل اعتبارات امسال این شرکت تامین و مابقی هزینه مورد نیاز نیز از محل اعتبارات سال آینده شرکت ملی مس تامین خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان،گفت: باهدف بهبود شرایط آموزش آنلاین ناشی از شیوع بیماری کرونا ، تامین زیرساخت‌های ارتباطی برای افزایش بهره‌مندی مردم و نیز تقویت زیرساخت‌های گردشگری شهرستان امسال ۱۹ سایت BTS جدید بااعتباری بالغ‌بر ۳۱۰ میلیارد ریال احداث شده و ۲۷ سایت در اولویت ارتقای تجهیزات به نسل ۳ و ۴ اینترنت قرار گرفته‌اند که بخش قابل‌توجهی از آن نیز صورت گرفته است.

خانی از حسن توجه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی در خصوص اجرای پروژ‌ه‌های فوق قدردانی کرده و افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته کمبود‌هایی نیز وجود دارد که پیگیری‌های لازم برای رفع این کمبود‌ها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.