مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از افزایش ۱۰۵ درصدی سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمزه احمدی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: سرمایه صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی از مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به ۲۰ میلیارد و پانصد میلیون ریال افزایش یافته است.

او افزود: با افزایش سرمایه در اسفند امسال مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به سرمایه صندوق افزوده شد و از این مبلغ ۵ میلیارد ریال که با همکاری و مساعدت شرکت صندوق مادر تخصصی برای افزایش سرمایه به سهم دولت تخصیص داده شده و مبلغ ۵ میلیارد و پانصد میلیون ریال به همت بخش خصوصی تامین شده است.

احمدی تصریح کرد: این صندوق در سال ۱۳۹۶ با ۱۵ تشکل شکل گرفت و شروع بکار کرد و در اسفند امسال به ۳۲ تشکل رسیده است.

او افزود: توانمند سازی تشکل‌ها و جوامع محلی و استفاده از ظرفیت‌های صندوق‌حمایت از توسعه منابع طبیعی از اقدامات مناسب و ضروری و از اولویت‌های دولت است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: توانمندسازی جوامع محلی و بهره‌برداران، شناسایی و به‌کارگیری دانش بومی بهره‌بردار، کمک‌ها و حمایت صندوق‌های منابع طبیعی در حفاظت، احیاء، توسعه و بهره‌برداری اصولی از منابع طبیعی و سرمایه‌گذاری در صندوق‌های حمایت از توسعه منابع طبیعی راهکاری مناسب برای توسعه پایدار مراتع و اشتغال برای بهره برداران به حساب می‌آید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار