کمیل کرمان در مسابقات فوتسال لیگ مناطق جوانان کشور، با اقتدار با کسب عنوان دوم گروه خود به جمع ۸ تیم برتر رقابت‌ها راه یافت.

حسن هابیلی مربی تیم فوتسال کمیل کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات فوتسال لیگ مناطق جوانان کشور از ۱۷ اسفند ماه با حضور ۷ تیم از استان‌های هرمزگان، اصفهان، یزد و خوزستان در شهرستان میبد، استان یزد آغاز شد.

او افزود: در پایان این رقابت ها، کمیل کرمان بعد از فولاد هرمزگان، با کسب عنوان دوم گروه خود با ۱۲ امتیاز، به جمع ۸ تیم برتر رقابت‌ها راه یافت.

هابیلی تصریح کرد: این ۸ تیم از ۱۹ تا ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ به مصاف هم می‌روند که هنوز میزبانی رقابت‌ها مشخص نشده است.

مربی تیم فوتسال کمیل کرمان در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: خوشبختانه تیم کمیل کرمان در طول برگزاری رقابت‌ها بسیار منسجم عمل کرد، این درحالیست که ۷۰ درصد بازیکنان تیم را نوجوانی تشکیل می‌دهند که حتی در سال‌های بعد نیز امکان حضور مجدد در رقابت‌ها را به واسطه سنشان دارند.

هابیلی گفت: اگر چه این تیم نتایج بسیار خوبی گرفت و هم اکنون نیز به جمع ۸ تیم برتر رقابت‌های لیگ مناطق راه یافته است، اما با شرایط بسیار بدی راهی مسابقات شد، وضعیت مالی تیم اصلا مناسب نبود، متأسفانه هیچ کس حمایت نکرد، اگر چه افرادی بودند که قول حمایت داده بودند، اما این کار صورت نگرفت.

او با اشاره به استعداد‌های ناب بازیکنان و لزوم حمایت از نوجوانان و جوانان این تیم، نبود اسپانسر مالی را از مهمترین مشکلات تیم کمیل کرمان عنوان کرد و برای پیشقدم شدن در این اقدام مهم حمایتی از خیران، ورزش دوستان و شرکت‌های بزرگ استان دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار