یگان پهپادی یمن پایگاه هوایی «ملک خالد» در «خمیس مشیط» عربستان را با دو پهپاد «قاصف k۲» هدف حمله قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، اعلام کرد یگان پهپادی این کشور پایگاه هوایی «ملک خالد» در «خمیس مشیط» را با دو پهپاد «قاصف k۲» هدف حمله قرار داد و به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کرد.

او اعلام کرد حمله به پایگاه ملک خالد در پاسخ به تشدید حملات متجاوزان و محاصره یمن صورت گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، ساعاتی پیش هم از حمله پهپادی به شرکت نفتی آرامکوی عربستان خبر داد. سریع گفت: ما از اجرای عملیات ششم شعبان خبر می‌دهیم که با ۶ پهپاد با دقت بالایی به اهدافشان اصابت کردند و آرامکو را در ریاض هدف قرار داد.

او همچنین در ادامه افزود: فرماندهی کل نیرو‌های مسلح اعلام کرد عملیات‌ها مادامی که تجاوز و محاصره ادامه دارد، ادامه خواهد یافت. ما بار دیگر از تمامی شرکت‌های خارجی و شهروندان می‌خواهیم تا از اهداف نظامی و زیرساختی (عربستان) که اهداف مشروع نیرو‌های ما تلقی می‌شوند، دوری کنند.

این حمله همزمان با پیشروی‌های نیروهای یمنی در شهر نفت‌خیز مارب صورت می‌گیرد که عربستان و مزدورانش در پی تلاش برای تسلط بر آن هستند. از سوی دیگر نیروهای یمنی بر پاکسازی خاک خود از وجود متجاوزان تاکید کرده‌ و اعلام کرده‌اند عملیات خود را تا آزادسازی کامل یمن ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۱۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
چرا ایران به فیفا اعلام نمیکند بخاطر شرایط جنگی و نا امنی در عربستان در این کشور بازی نمیکند.مگر هر روز عربستان هدف حمله هوایی نیست
آخرین اخبار