رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از مردم خواست: با مراقبت بیشتر ضمن حفظ سلامت خود و خانواده هایشان از کادر درمان حمایت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از یکسال و قریب به ۴۰۰ روز است که کادر درمان درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند، از مردم خواست: با مراقبت بیشتر ضمن حفظ سلامت خود و خانوادهایشان از کادر درمان حمایت کنند.

او افزود: بیماری کرونا مراقبت‌ها و شرایط و پوشش خاصی را می‌طلبد و این درحالی است که کادر درمان به لحاظ روحی بسیار تحت فشار هستند و در ایام تعطیلات که روز‌های استراحت است، مراکز درمانی و اورژانس با بار سنگین مراجعین حوادث مواجه هستند.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: مردم با مراقبت‌های بیشتر ضمن کاهش فشار کاری برادران و خواهران خود در مراکز درمانی، می‌توانند از تشدید بیماری، انتشار بیشتر آن و تراکم در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها جلوگیری و مانع از تحمیل فشار مضاعف به پرسنل بهداشتی و درمانی شوند.

او ادامه داد: علاوه بر موارد کرونایی، این روز‌ها روز‌هایی است که حوادث فراوان و اورژانس‌ها فعال هستند و همزمان با ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا به سایر بیماران نیز خدمات ارائه می‌شود.

شیرانی اضافه کرد: تنها در یک شبانه روز در استان اورژانس ۱۱۵ استان ۱۳۲ ماموریت فوریتی با آمبولانس‌های ۱۱۵ انجام دادند و یک هزار و ۴۵۳ نفر در اورژانس بیمارستان‌های استان پذیرش و خدمت رسانی شدند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار