باجولوند در آیین افتتاح دپارتمان کشاورزی جنوب استان کرمان در جیرفت از راه اندازی ۵۰ دپارتمان تخصصی در دیگر حوزه‌ها در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا باجولوند، رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور امروز در آیین افتتاح دپارتما کشاورزی جنوب استان کرمان در جیرفت با اشاره به پتانسیل و ظرفیت کشاورزی شهرستان جیرفت و حوزه جنوب استان کرمان گفت: این مرکز با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در محل مرکز فنی و حرفه‌ای جیرفت راه اندازی شد.

او افزود: در این مرکز با تجهیز دستگاه‌های آموزش مشاغل خانگی و کارگاه‌های کوچک، افراد علاقه‌مند برای ایجاد اشتغال در جامعه، آموزش می‌بینند.

باجولوند گفت: برای دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی، افزایش ضریب تولید و ایمنی و در نهایت استاندارد سازی صنایع کشاورزی و زنجیره ارزش محصولات این صنایع، نیاز به آموزش علمی و مهارتی وجود دارد.

او بیان کرد: برای راه اندازی دپارتمان تخصصی در حوزه کشاورزی نیاز به هم افزایی و تعامل بیشتر بین دستگاهی است که خوشبختانه این مهم در جنوب کرمان فراهم است.

رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان  آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از راه اندازی ۵۰ دپارتمان تخصصی در دیگر حوزه‌ها در کشور خبر داد.

ذبیح الله اعظمی، نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مهارت آموزی و آموزش، نقش مهمی در تحقق اهداف نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دارد.

او  به نامگذاری امسال با عنوان" تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها"  از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: آموزش و مهارت آموزی سبب تولید با کیفیت و بهره وری بیشتر می‌شود.

اعظمی مهم‌ترین بخش نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را مانع زدایی برشمرد و خواستار حمایت مسئولان برای حمایت و رفع موانع حوزه تولید شد.

دپارتمان در فرهنگ عمید به بخشی از یک مجموعه که خدمات خاصی را انجام می دهد، گفته می شود.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار