بهره برداری از پروژه آسفالت روستای باب تنگل زرند

در پنجمین روز از دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) از پروژه آسفالت و بهسازی معابر باب تنگل از توابع بخش مرکزی شهرستان زرند بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  پروژه آسفالت و بهسازی ۱۱ هزار متر مربع از معابر روستای باب تنگل با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری مذکور و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال افتتاح و امروز با حضور جمعی از مدیران شهرستانی واستانی،به بهره برداری رسید.
️ در مراسم بهره برداری از این پروژه علی صادق زاده فرماندار شهرستان زرند گفت:اقدام‌های عمرانی بنیاد مسکن در سطح روستا‌های این شهرستان خصوصاً در زمینه آسفالت ریزی معابر روستایی، انقلابی مهم در عمران و آبادانی روستا‌های شهرستان است. 

عباس فتاحی بخشدار مرکزی زرند نیز با تشکر از مشارکت بنیاد مسکن در آسفالت و بهسازی معابر اظهارکرد: آسفالت و بهسازی معابر روستای باب تنگل بصورت مشارکتی وبا متراژ  ۴۳۰۰ متر مربع توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۶۷۰۰ متر مربع توسط دهیاری روستا انجام شد.

او تصریح کرد: فعالیت‌هایی که بخشداری مرکزی زرند در روستا‌ها انجام داده، علاوه بر توسعه روستا‌ها نقش موثری در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها داشته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار