انهدام باند سرقت سیم‌های شبکه توزیع برق در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: باند سرقت سیم‌های شبکه توزیع برق با دستگیری ۴ سارق در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان منهدم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمد رضا ایران نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم‌های شبکه توزیع برق در شهرستان سیرجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در حاشیه شهر به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ پارک شده نزدیک به خط توزیع انتقال برق مشکوک شدند و به منظور بررسی به سمت خودرو رفتند و مشاهده کردند ۴ سارق در حال چیدن و سرقت سیم‌های برق هستند که بلافاصله با تلاش ماموران یکی از سارقان دستگیر و ۳ نفر دیگر متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به توقیف خودروی سارقان و اینکه از محل وقوع سرقت ۴۰۰ متر سیم برق نیز کشف شد، تصریح کرد: در ادامه این عملیات، ماموران ضمن شناسایی ۳ سارق متواری آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ ایران نژاد بیان کرد: با تلاش ماموران و انهدام این باند، علاوه بر این سرقت نافرجام، ۶ فقره سرقت دیگر در این زمینه کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار