با حکم استاندار کرمان، نرجس بحر آسمانی به عنوان سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری ضمن قدردانی  از زحمات ۷ ساله فاطمه السادات حسینی، مدیر کل سابق امور زنان و خانواده استانداری کرمان، او را منشا اثر در دفتر امور بانوان معرفی کرد.

 او بر اهمیت نقش بانوان و تاثیر گذاری و حضور آن‌ها در جامعه و همچنین اعتقادی که دین مبین اسلام و حضرت امام (ره) و رهبری برای تاثیر گذاری بانوان در جامعه دارند، اشاره کرد و افزود: دفتر امور بانوان باید به عنوان دفتری که تمرکز زیادی برای توانمند سازی و ایجاد مشاغل خرد برای بانوان آسیب پذیر دارد، تبدیل شود.

زینی وند بیان کرد: دفتر امور زنان و خانواده استانداری، باید در ارتباط با دفاتر اجتماعی، نهاد‌های فرهنگی و همچنین شورای هماهنگی مواد مخدر باشد که این ارتباطات، قطعا وظایف زیادی را شامل خواهد شد که نشان از جایگاه مهم این مجموعه دارد.

استاندار کرمان از زحمات فاطمه السادات حسینی و انگیزه و توانی که در این مدت در جایگاه خود داشتند قدردانی کرد و گفت: امیدواریم از توانایی‌های بانوان به ویژه در بخش‌های مدیریتی نه تنها در استانداری؛ بلکه در سایر سازمان‌ها و ادارات دولتی استان کرمان استفاده شود.

 محمد صادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این جلسه ضمن قدردانی  از زحمات خانم حسینی، او را منشا بهترین کار‌های نیک چه در منصب آموزشی و چه در منصب اجرایی و عمل دانست و گفت: امور مربوط به زنان و خانواده، سخت‌ترین مسئولیتی است که همه نقش‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، حمایتی و پژوهشی را در بر می‌گیرد و تنها با برنامه ریزی و قدرت و اقتدار می‌توان از عهده آن بر آمد.

در پایان این مراسم نرجس بحرآسمانی به سمت سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان منصوب و از زحمات  فاطمه السادات حسینی قدردانی شد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار