ده‌ها تن از حامیان مردم مظلوم فلسطین در واکنش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در شهرهای مختلف آمریکا و در پایتخت انگلیس تجمع کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی از تجمع و اعتراض طرفداران فلسطین در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در لس آنجلس در واکنش به حملات دیشب (سه شنبه) رژیم صهیونیستی خبر داد.

در حالی که خشونت‌ها در نوار غزه و اطراف آن شدت گرفته است، بیش از ۱۰۰ نفر از طرفداران مظلومان غزه در حمایت از فلسطین در خیابان گرانویل، مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در لس آنجلس تجمع کردند.

در اعتراضات حامیان فلسطین در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در لس آنجلس، معترضان مقامات رژیم صهیونیستی را به نقض حقوق بشر و اقدامات ظالمانه علیه مردم بی گناه فلسطین متهم کردند.

همچنین اعتراض فعالان حامی فلسطین در لندن در مقابل محل اقامت بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در خیابان ۱۰ داونینگ در اعتراض به حکم دادگاه رژیم صهیونیستی مبنی بر اخراج چندین خانواده فلسطینی و افزایش درگیری‌های اخیر برگزار شد. در ادامه اعتراضات روز گذشته پلیس با معترضان درگیر شد.

در همین حال، به دنبال افزایش خشونت‌ها در غزه، هر دو گروه طرفداران رژیم صهیونیستی و فلسطین در خیابان‌های نیویورک با یکدیگر درگیر شدند. افسران پلیس نیویورک تلاش کردند تا این گروه‌ها را جدا کنند.

کارکنان کنسولگری رژیم صهیونیستی در نیویورک به دلیل اقدامات امنیتی پیش از این اعتراضات به خانه فرستاده شدند.

تجمعاتی در حمایت از فلسطین در سطح جهانی به راه افتاده است و چندین برنامه در آمریکا، کانادا، انگلیس و اروپا برنامه ریزی شده است.

گروهی دیگر از مردم نیز در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به سمت کاخ سفید حرکت کردند و دولت بایدن را برای حمایت از حملات هوایی رژیم صهیونیستی محکوم کردند.

تجمع حامیان فلسطین مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در آمریکا و انگلیس

تجمع حامیان فلسطین مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در آمریکا و انگلیس

گسترش اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در آمریکا و انگلیس +تصاویر

درگیری‌ها بین رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت در روزهای اخیر شدت گرفته است که عمدتا به دلیل جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و اجرای سیاست‌های تبعیض آمیز رژیم صهیونیستی نسبت به اخراج فلسطینیان از خانه هایشان صورت گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به غزه تا این لحظه به ۴۳ نفر از جمله ۱۳ کودک و ۳ زن افزایش یافته است. شمار مجروحان نیز به حدود ۳۰۰ نفر رسیده است.

همچنین، در شهرک‌های صهیونیست نشین ۵ نفر در حملات راکتی به تل‌آویو و شهر ساحلی عسقلان کشته و حداقل ۱۰۰ نفر مجروح شدند.

سامی واسف که در این اعتراض شرکت کرده و پرچم فلسطین را در دست داشت، گفت: «شما می‌توانید تجاوزات رژیم صهیونیستی به ویژه در قدس اشغالی و غزه را به وضوح مشاهده کنید. صهیونیست‌ها خانه های آن‌ها را مصادره کرده و باعث آوارگی تعداد زیادی از فلسطینیان شده‌اند.»

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جنایات این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و گفت: «من در اینجا به شما می‌گویم، فلسطینیان هزینه سنگینی را برای این حملات پرداخت خواهند کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار