حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در غزه و قدس اشغالی ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان و درگیری‌ها بین دو طرف همچنان ادامه دارد. این رژیم علاوه بر فلسطینیان در کرانه باختری، نوار غزه را آماج حملات خود قرار داده و ده‌ها فلسطینی را به شهادت رسانده و زخمی کرده است. در جدیدترین جنایت خود ساختمانی ۱۰ طبقه در غزه را هدف گرفت. در پی این اقدام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی، چندین راکت به سوی تل‌آویو شلیک کرد.

مقامات صهیونیست اعلام کردند پس از شلیک ده‌ها راکت به سوی تل‌آویو، تمام پرواز‌ها در فرودگاه بین‌المللی بن گوریون به حال تعلیق در آمد.

در همین حال، سخنگوی جنبش حماس قول داد حق فلسطینی‌ها را پس خواهند گرفت. او گفت: دشمن اسرائیلی جنگ را آغاز کرده و اکنون وقت حسابرسی آمده است. ما حق خود را با زور و با هر بهایی که باشد، پس خواهیم گرفت.

عفو بین‌الملل هم رژیم صهیونیستی را به بهره‌گیری از زورگویی و اقدامات وحشیانه علیه تظاهرکنندگان فلسطینی در درگیری‌های جاری در قدس شرقی متهم کرد؛ اقداماتی که صد‌ها زخمی در صفوف تظاهر کنندگان برجای گذاشت. این سازمان همچنین اعلام کرد این ابزار‌هایی که این رژیم به کار می‌گیرد نامتناسب و غیرقانونی است.


بیشتر بخوانید


اخبار لحظه به لحظه از تحولات اخیر فلسطین را در اینجا بخوانید:

اظهارات مجمد دحلان، از فرماندهان جنبش فتح

محمد دحلان یکی از فرماندهان فلسطینی جنبش الفتح در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی گفت: غزه محل دفن نتانیاهو خواهد شد.

۳ سال پیش

رسانه های فلسطینی گزارش دادند جنگنده های رژیم صهیونیستی بانک ملی اسلامی را در خان یونس در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

۳ سال پیش
محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در تظاهرات اعتراضی وین

با وجود بارش شدید باران؛ صد‌ها تن از مردم شهر وین عصر امروز با در دست داشتن پرچم فلسطین و سر دادن شعار آزادی برای مردم فلسطین در مرکز این شهر دست به راهپیمایی زدند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعار‌های الله اکبر، کودکان زیادی کشته می‌شوند، اسراییل قاتل کودکان است و ازادی برای فلسطین، سر دادند.

تظاهرکنندگان اتریشی خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین شدند. 

۳ سال پیش
مصطفی برغوثی: رفتار اسرائیل آپارتاید است

مصطفی برغوثی، دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین گفت: رفتار اسرائیل ضد فلسطینی‌ها آپارتاید است.

وی افزود: ما شاهد تبادل آتش بین اسرائیل و مردم غزه هستیم. در این میان شماری از فلسطینی‌ها و از جمله کودکان جان خود را از دست داده اند. یکی از این کودکان معلول بوده است. او و مادرش کشته شدند. بیشتر حملات اسرائیل ضد مناطق غیرنظامی است. آنها به مردم عادی و خانه‌های مسکونی حمله می‌کنند.

برغوثی تصریح کرد: فروش تسلیحات به اسرائیل که یک کشور دیگر را اشغال کرده است به منزله نقض قابل توجه حقوق بشر است. اشغالگری اسرائیل برای مدت ۵۴ سال ضد ما یعنی فلسطین به طول انجامیده است. ۷۳ سال پاکسازی قومی که در فلسطین روی داد در حقیقت با شرایطی که انگلیس آن را ایجاد کرده و صدور بیانیه بالفور روی داد. انگلیس باید مسئولیت آسیب‌هایی را که فلسطینی‌ها متحمل شده اند، برعهده بگیرد. مسلح کردن تجاوزگر با تسلیحات و حمایت نظامی از آن موضوعی غیرقابل پذیرش است.

۳ سال پیش
درخواست روسیه برای نشست فوری گروه چهارجانبه برای توقف خشونت‌های در فلسطین

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خواستار برگزاری نشست فوری گروه چهارجانبه خاورمیانه به منظور متوقف کردن خشونت‌های صهیونیست‌ها شد.

بر این اساس، لاوروف که در کنار آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل صحبت می‌کرد، گفت: "ما امروز به این دیدگاه مشترک رسیدیم که مهم‌ترین کار تشکیل جلسه گروه چهارجانبه میانجی گران بین المللی -- روسیه، آمریکا، سازمان ملل و اتحادیه اروپا -- است".

لاوروف اعلام کرد بهتر است چنین نشستی در سطح وزرا برگزار شود. روسیه به گوترش برای برگزاری این نشست در آینده نزدیک اتکا می‌کند.

گوترش نیز اعلام کرد سازمان ملل برای از سرگیری فعالیت گروه چهارجانبه و تسهیل گفتگو بین دو طرف "کاملا آماده" است.

وی افزود: "ما همچنین از همه اقدامات در جهت تنش زدایی و از سرگیری روند صلح که مدتهاست غیرفعال باقی مانده، حمایت می‌کنیم".

۳ سال پیش
تجمع اعتراضی فلسطینیان مقیم دمشق

شمار زیادی از فلسطینیان مقیم دمشق با تحصن در اردوگاه جرمانا، جنایات رژیم صهیونیستی را در حق مردم مظلوم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی محکوم کردند.

تحصن کنندگان فلسطینی با در دست داشتن پرچم فلسطین شعار‌هایی را در ادامه مقاومت تا آزادسازی سرزمین‌های اشغالی فلسطین و استیفای حقوق غصب شده سردادند.

آنان همچنین در شعار‌های خود با هموطنانشان در قدس شریف و نوار غزه اعلام همبستگی کردند و با شعار "موشک جواب موشک" از رزمندگان مقاومت خواستند تا شهر‌های صهیونیستی را هدف قراردهند تا دشمن بدانند که دوران برتری آن و همچنین بزن در رو به پایان رسیده است.

فلسطینیان آواره در شعار‌های خود کشور‌های عربی و اسلامی را به حمایت از مردم فلسطین فراخواندند و سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها را تقبیح کردند.

۳ سال پیش
تاکید هنیه بر ادامه مبارزه با اشغالگران قدس

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد تا زمانی که اشغالگران صهیونیست به حملات خود علیه مردم بی دفاع فلسطین ادامه دهند، حملات نیروهای مقاومت ادامه خواهد یافت. 

وی تاکید کرد: ما به عنوان محور مقاومت فلسطین وظیفه خود می دانیم که از قدس حمایت کنیم و به تجاوزات رژیم اشغالگر پاسخ دهیم. 

۳ سال پیش
افزایش شمار شهدای فلسطینی

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به 67 تن افزایش یافت. از این میان، 17 تن کودک و 6 نفر نیز زن هستند. شمار مجروحان نیز به رقم 388 تن رسیده است. 

۳ سال پیش
تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی

صدها نفر از مردم اردن برای چهارمین روز پی در پی اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در امان، پایتخت اردن تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان خشمگین خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از امان شدند. آنان با حمل پلاکاردهایی، کشتار مردم مظلوم فلسطین از سوی نظامیان صهیونیست را محکوم کرده و خواستار پایان دادن به اشغالگری بیت المقدس شدند. 

۳ سال پیش
اشتیه: سکوت مجامع بین المللی اسرائیل را گستاخ‌تر می‌کند

محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در آغاز نشست اضطراری کابینه خود، در سخنانی گفت به مجامع بین المللی می‌گویم محکوم نکردن رفتار اسرائیل، موجب می‌شود تا آنان گستاخ‌تر شوند.

وی افزود انتقال سفارت به قدس، اقدام به کوچاندن اهالی قدس، مباح دانستن هر اقدامی در این شهر، در کنار پروژه‌های شهرک سازی سبب افزایش شعله‌های تنش شده است.

اشتیه گفت سیاست عادی سازی روابط با اشغالگران اسرائیلی که در مقابل آن هیچ امتیازی از اسرائیل گرفته نشد، موجب شد تا این رژیم در سیاست هایش گستاخ‌تر شود.

وی شکست سیاست‌های اسرائیل در قدس را دلیل اصلی هجوم خونین تل آویو به نوار غزه دانست و گفت به صورت فوری تمامی امکانات لازم را برای شهروندانمان در نوار غزه فراهم می‌کنیم و خواستار تامین حمایت‌های بین المللی از این بخش از فلسطین هستیم. از کشور‌های عربی نیز می‌خواهیم به تعهداتشان در قبال قدس و غزه جامه عمل بپوشانند.

۳ سال پیش
پروازهای واشنگتن-تل‌آویو در پی حملات موشکی قسام لغو شد

وبگاه انصارالله گزارش داده است که، شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی در پی حملات موشکی قسام به تل‌آویو، پروازهای واشنگتن-تل آویو را لغو کرده اند.

هواپیماهای مسافربری که در حال پرواز به سمت فرودگاه بن گوریون بودند، در پی تداوم حملات موشکی قسام تغییر مسیر داده و به مبدا بازگشتند.

خبرگزاری رویترز نیز از انتقال پروازهای بن گورین به فرودگاه رامون واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

۳ سال پیش
آغاز حملات موشکی گردان‌های القسام به عسقلان

گردان‌های القسام در بیانیه ای اعلام کردند که، موج حملات موشکی به مواضع صهیونیست‌ها در عسقلان آغاز شده است.

خبرگزاری شهاب نیز گزارش داده است که، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، ساختمان وزارت دارایی در نوار غزه را هدف گرفتند.

۳ سال پیش
حمایت بی قید و شرط بایدن از یار صهیونیستی خود/ تل آویو باید از حق خود دفاع کند!

برخی رسانه های آمریکایی از تماس تلفنی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در راستای اتفاقات اخیر و حملات گروه های مقاومت به مناطق اشغالی و همچنین پاسخ های تل آویو به آن ها خبر داد.

بایدن طی این تماس تلفنی بر حق تل‌آویو برای دفاع از خود تاکید کرد و با حمایت از حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به فلسطینیان در شهرهای اشغالی و نوار غزه، ادعا کرد: امیدوارم این تنش‌ها به زودی کاهش یابد.

وی ادامه داد: زمانی که هزاران فروند راکت به سمت سرزمین شما می‌آید و شما حق دفاع از خود را دارید، اسرائیل نیز حق دارد از خود دفاع کند.

بایدن با محکوم کردن حملات راکتی حماس و دیگر گروه‌های به اورشلیم (قدس اشغالی) و تل‌آویو را محکوم کرد.

 

۳ سال پیش
نبرد آتشین بین گروه های مقاومت و رژیم صهیونیستی

برخی منابع خبری در نوار غزه از حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی از دقایق نخست بامداد پنجشنبه، در مناطق مختلفی از جمله شمال، مرکز و جنوب نوار غزه خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب نیز گزارش داده است که، ساختمان «بانک ملی اسلامی» و دیگر مؤسسات مالی در نوار غزه هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفته و هواپیماهای رژیم صهیونیستی مناطق مختلفی در نوار غزه از جمله جبالیا و شیخ زاید را هدف قرار دادند.

منطقه شیخ زاید بیش از ۳۰ بار هدف تجاوز صهونیست‌ها قرار گرفته است.

هواپیماهای اشغالگر جاده‌های اصلی متصل به استان‌های نوار غزه را هدف قرار می‌دهند.

برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز از شنیده‌شدن صدای آژیر هشدار حملات موشکی در مناطق مرکزی تل‌آویو از جمله فرودگاه «بن‌گوریون» خبر دادند.

شبکه المیادین نیز گزارش داد:گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس، در واکنش به بمباران زیرساخت‌های غیرنظامی در نوار غزه، موج جدیدی از عملیات راکتی و موشکی علیه تل‌آویو را آغاز کرد.

رسانه‌های عربی اعلام کردند که، مناطق «باقة الغربیة، أم‌الفحم، حریش، تل أویو-یافا، بنی براک، بات یام، جفعتایم، هرتزیلیا، حولون، بیتاح تکفا، ریشون لتسیون، رمات غان، رمات هشارون، رعنانا، هود هشارون، تیرا، کفار سابا، جفعات شموئیل، کریات اونو، رحوفوت، بئر یعقوب، نیس زیونا، الرملة، أو یهودا، یهود مونوسون، سفیون، اللد، کادیما تسوران، عسقلان، یفنی»، صدای آژیر هشدار بلند شده و موشک‌هایی به سمت آنها شلیک شده است.

 

۳ سال پیش
تصویب افزایش حملات به غزه از سوی کابینه امنیتی اسرائیل/ تل آویو هیچ پیشنهاد آتش‌بسی را نمی‌پذیرد

به نقل از  نشریه عبری‌زبان «واللا نیوز»،کابینه امنیتی اسرائیل طی جلسه‌ای که در پی تشدید موج جدید عملیات‌های راکتی و موشکی از سوی گروه‌های مقاومت در نوار غزه برگزار شد، برنامه نظامی خود را بمنظور افزایش عملیات‌های تهاجمی به جنبش‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی در غزه به تصویب رساند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم نیز در جلسه کابینه امنیتی ادعا کرده است که، در حال حاضر اسرائیل با هیچ پیشنهاد آتش‌بسی موافقت نمی‌کند.

مقامات رژیم صهیونیست اعلام کرده اند که، هیچ زمانی را در جهت پایان بخشیدن به حملات تجاوزکارانه این رژیم به نوار غزه در نظر ندارند.

این مقامات همچنین مدعی شدند که در حال حاضر رژیم صهیونیستی صرفا بر روی عملیات‌های هوایی متمرکز است نه عملیات‌های زمینی.

۳ سال پیش
وحشی گری صهیونیست‌ها و حمله دسته جمعی به یک فلسطینی در اراضی اشغالی

 

۳ سال پیش
هدف قرار گرفتن خودروی جیپ نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی از سوی گردان‌های قسام

گردان‌های قسام با یک فروند موشک این خودروی جیپ نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند.

۳ سال پیش
تصاویری از به آتش کشیده شدن خودروی پلیس رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی لد
۳ سال پیش

ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک ۱۸۰ موشک از نوار غزه از ساعت ۶ صیح تا ۸ شب خبر داد

۳ سال پیش

خبرگزاری عربستان: پادشاه عربستان اقدامات اسرائیل در قدس و اقدامات خشونت آمیز در محوطه مسجدالاقصی را محکوم کرد .

پادشاه عربستان همچنین بر ایستادن عربستان در کنار ملت فلسطین تا رسیدن آنها به حقوقشان تاکید کرد.

۳ سال پیش
درگیری فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها در حیفا، عکا، طبریا و لاد

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند: درگیری‌هایی در حیفا، عکا، طبریا و لاد میان فلسطینی‌ها و پلیس (صهیونیستی) در جریان است.

۳ سال پیش
توقف حرکت قطار‌ها بین شهر لاد و تل‌آویو

منابع صهیونیستی اعلام کردند حرکت قطار‌ها بین شهر لاد و تل‌آویو به‌سبب درگیری‌ها در لاد متوقف شده است.

۳ سال پیش
۲۶ مجروح در عسقلان

رسانه‌های رژیم صهیونیسیتی گزارش دادند که درپی حمله موشکی به عسقلان ۲۶ نفر مجروح شدند.

۳ سال پیش
محمود عباس: جوانان مرزبان ما شجاعانه به تلاش برای سرقت خانه‌ها و حمله به مردم پاسخ دادند

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگران فلسطین گفت: قدس پایتخت همیشگی فلسطین است که ما هیچ‌گاه راضی به جایگزینی آن نمی‌شویم. ملت ما حرف خود را زده و ما با ملت هستیم و به‌دنبال آینده‌ای بدون تجاوز و بدون شهرک‌سازی هستیم.

رئیس تشکیلات خودگران فلسطین با اعلام اینکه «اوضاع کنونی گزینه‌های سختی را برای دفاع در برابر ما از مقدسات مان و حقوق مان قرار داده است»، افزود: «رژیم صهیونیستی به دنبال جنایت جنگی و پاکسازی نژادی است که حضور فلسطین را در پایتخت مقدس مان هدف قرار داده است.»

محمود عباس تاکید کرد: «جوانان مرزبان ما در قدس و اطراف آن شجاعانه به تلاش برای سرقت خانه‌ها و حمله به مردم آن‌ها پاسخ دادند. مردم ما تا زمانی که به خواسته خود نرسند حق دفاع از خود را استفاده خواهند کرد.»

۳ سال پیش
حماس: مقاومت به جنایت‌های رژیم اشغالگر پاسخ می‌دهد

مشاور رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین اعلام کرد تماس‌ها میان رهبران حماس و دیگر طرف‌ها در مورد اتفاقات جاری برقرار است و قدس موضوع محوری تماس‌های حماس با طرف‌های مختلف است.

این مقام حماس با اعلام اینکه اقدامات دشمن در قدس و نوار غزه باید فورا متوقف شود، تاکید کرد: مقاومت به جنایت‌های رژیم اشغالگر در قدس، نوار غزه و تمام مناطق پاسخ می‌دهد.

وی افزود: همه طرف‌ها اتفاق نظر دارند که اقدامات رژیم اشغالگر در قدس باید فورا متوقف شود.

مشاور رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: دشمن صهیونیستی برج‌های مسکونی را بمباران می‌کند و غیرنظامیان را در غزه به شهادت می‌رساند.

۳ سال پیش
۵ شهید و مجروح در پی حمله رژیم صهیونیستی به الشجاعیه

بمباران یک منزل مسکونی از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در محله الشجاعیه در شرق غزه ۲ شهید و ۳ مجروح بر جای گذاشت.

۳ سال پیش
شمار شهدای غزه به ۶۵ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد: شمار شهدای غزه به ۶۵ نفر افزایش یافت که‌ از این تعداد ۱۶ نفر کودکان، ۵ نفر زنان و یک فرد مسن هستند؛ شمار مجروحان به ۳۶۵ نفر رسید.

۳ سال پیش
مجروح شدن ۷ صهیونیست در سدیروت

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند: ۷ اسرائیلی در حمله موشکی به شهر سدیروت مجروح شدند.

۳ سال پیش
شلیک ۲۰ راکت به شهرک سدیروت

گردان‌های القسام اعلام کرد: ما در پاسخ به ترور رهبران و هدف قرار دادن تأسیسات غیرنظامی، با ۲۰ موشک سدیروت را بمباران کردیم.

۳ سال پیش
آکسیوس: بلینکن برای توقف حملات، اسرائیلی ها را تحت فشار قرار نداد

پایگاه آکسیوس به نقل از مقامات صهیونیستی و آمریکایی نوشت: بلینکین اسرائیلی ها را تحت فشار قرار نداد تا عملیات نظامی علیه غزه را متوقف کنند، دولت بایدن تلاش دارد تا با مصر به منظور اعمال فشار برای توقف تنش ها همکاری کند.

به نوشته آکسیوس، «بلینکن گفت که واشنگتن خواهان جنگ همه جانبه یا تلفات غیرنظامیان در غزه نیست.»

۳ سال پیش
اصابت موشک به ساختمانی در عسقلان

یکی از موشک های مقاومت به ساختمانی در سدیروت اصابت کرد.

۳ سال پیش
افزایش شمار شهدای غزه به ۶۰ نفر

با شهید شدن ۴ نفر دیگر در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه نصیرات، شمار شهدای غزه به ۶۰ نفر افزایش یافت.

۳ سال پیش
تماس تلفنی نتانیاهو با بلینکن

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید: من تلفنی با وزیر خارجه آمریکا گفت‌و‌گو کردم و از وی به خاطر حمایت کشورش از حق اسرائیل در دفاع از خود تشکر کردم.

۳ سال پیش
هلاکت یک صهیونیست در سدیروت

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: در اثر شلیک موشک از غزه به سویروت، جنوب اسرائیل، یک نفر کشته شد.

۳ سال پیش
تصاویری از موشک باران سدیروت

مقاومت فلسطین شهرک سدیروت را هدف قرار داد.

۳ سال پیش
تصاویری از موشک باران عسقلان

مقاومت فلسطین بار دیگر شهرک عسقلان را موشک باران کرد.

۳ سال پیش
تلاش های بی نتیجه برای آرام سازی اوضاع

رویترز نوشت: تلاش‌های مصر، قطر و سازمان ملل برای آرام‌سازی اوضاع و توقف درگیری‌ها در فلسطین تاکنون بی نتیجه بوده است.

۳ سال پیش
مجروح شدن ۳ صهیونیست در سدیروت

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند: در نتیجه موشک‌های شلیک شده از غزه، ۳ نفر در سدیروت زخمی شدند؛ به دلیل شلیک موشک‌ها از غزه، برق تعدادی از شهرک‌ها در نقب قطع شد.

۳ سال پیش
دور جدید موشک باران اراضی اشغالی از سوی مقاومت فلسطین

گردان‌های القسام اعلام کرد: ما به عنوان پاسخ اولیه به ترور گروهی از رهبران خود، با ۱۳۰ موشک عسقلان، نتیفوت و سدیروت را بمباران کردیم.

صدای آژیر هشدار در النقب، عسقلان، تل آویو، بئر السبع و غوش دان به صدا درآمده است.

۳ سال پیش
شهادت ۳ فلسطینی دیگر در پی حمله جنگنده‌های صهیونیست

در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به گروهی از شهروندان در منطقه «النصیرات» در نوار غزه، ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند.

۳ سال پیش
صدای آژیر هشدار در تل آویو به صدا درآمد

رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا در آمدن آژیر هشدار در تل آویو خبر می دهند.

۳ سال پیش
حماس: مقابله با دشمن صهیونیستی ادامه خواهد یافت

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس:

مجاهد شریف ابو عماد و دوستان پاک او در بهترین ماه ها و در بهترین نبردها که نبرد دفاع از قدس و مسجدالاقصی است به شهادت رسیدند.

امروز با خون و مجاهدت های شجاعانه فرمانده و فرزندان گردان ها و گروه های مقاومت تثبیت شد که غزه سپر قدس است.

مقابله با دشمن صهیونیستی و دفاع از هموطنانمان در غزه ادامه خواهد یافت و هر فرمانده که به شهادت برسد صفی طولانی از فرماندهان که پرچم او را حمل کنند و به راهش ادامه دهند تا پیروزی و آزادسازی محقق شود، وجود خواهد داشت.

مقاومت اراده ای محکم و ید طولایی دارد و برای همه سناریوهای احتمالی آمادگی دارد.

۳ سال پیش
حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به برج الشروق در غزه

جنگنده های رژیم صهیونیستی برج «الشروق» را در غزه هدف قرار دادند.

افزایش شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه/ فرماندهان صهیونیست: فکر نمی‌کردیم درگیر ۲ جنگ شویم+ فیلم

۳ سال پیش
درخواست حزب الله لبنان برای برآوردن تکبیر حمایت از فلسطین

حزب الله خواهان برآوردن تکبیر در مناره های مساجد در ساعت 9:30 دقیقه شب به منظور حمایت از مردم فلسطین شد.

۳ سال پیش
تشکیلات خودگردان: عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی را گستاخ کرده است

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: انتقال سفارت به قدس و کوچاندن ساکنان این منطقه و نیز طرح های شهرک سازی سبب شعله ور تر شدن آتش جنگی می شود که پیشتر شعله ور شده بود.

وی ضمن بیان این مطلب که بحران انسانی و داخلی در اسرائیل به غزه و قدس صادر می شود، تاکید کرد: سیاست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به طور رایگان، این رژیم را بر سیاست هایش گستاخ کرده است.

۳ سال پیش
تماس تلفنی پادشاه اردن با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین

پادشاه اردن در تماسی تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در خصوص تشدید تنش ها در قدس و غزه گفت‌و‌گو کرد.

۳ سال پیش
افزایش شهدای غزه به ۵۶ نفر

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: شمار شهدای غزه به ۵۶ نفر افزایش یافت که ۱۴ نفر از این افراد کودکان و ۵ نفر دیگر زنان هستند.

وزارت بهداشت فلسطین افزود: شمار مجروحان به ۳۳۵ نفر رسیده است.

۳ سال پیش

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یک سرباز صهیونیست توسط موشک ضد تانک شلیک شده توسط حماس در مرز غزه کشته شد.

۳ سال پیش

یدیعوت آحارنوت اعلام کرد فعالیت‌های کارکنان در سکوی گازی نزدیک سواحل غزه به حالت تعلیق در آمده است. این اقدام پس از تشدید حملات موشکی گردان های القسام به تاسیسات انرژی رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

۳ سال پیش
لغو پرواز هواپیماها به سرزمین های اشغالی

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی «دلتا» و «آمریکن ایرلاینز» به سبب اوضاع امنیتی ملتهب و درگیری‌ها در اراضی اشغالی، پروازهای خود از واشنگتن به تل آویو را لغو کرده‌اند. شرکت هواپیمایی «ایرفرانس» امروز به دلیل وضعیت امنیتی پروازهای خود به تل آویو را لغو کرد.

۳ سال پیش

هدف قرار گرفتن ساحل اشدود در غرب اراضی اشغالی

۳ سال پیش
وحشت خبرنگار کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی از موشک باران مقاومت فلسطین

خبرنگار کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در حال گزارش وضعیت «اشدود» هنگامی که موشک‌های مقاومت به این شهر اصابت می‌کرد.

۳ سال پیش
گردان های قسام شهادت یک فرمانده را تایید کردند

شبکه الجزیره گزارش داد در حالی ارتش رژیم اشغالگر مدعی است ۴ فرمانده حماس را به شهادت رسانده است، گردان‌های قسام اعلام کردند نظامیان صهیونیست یکی از فرماندهان نیرو‌های غزه به نام «عیسی ابو عماد» را شهید کردند.

«فوزی برهوم»، سخنگوی جنبش حماس در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان حماس گفت: خون مردم ما و رهبران مقاومت بسیار گرانبها است، جنایات صهیونیست‌ها شکوه حماس را نخواهد شکست.

۳ سال پیش

نظامیان صهیونیست اللد را محاصره کردند و از شهرک‌نشین‌ها خواستند با ساکنان فلسطینی این شهر درگیر شده و آنها را به قتل برسانند.

۳ سال پیش

با آغاز حملات وحشیانه اشغالگران قدس، نظامیان صهیونیست یک ساختمان ۳ طبقه مسکونی را در غزه با موشک هدف قرار دادند.

۳ سال پیش
حمله موشکی گردان های قسام به تاسیسات انرژی رژیم صهیونیستی

گردان‌های قسام اعلام کردند سکوی گاز رژیم صهیونیستی در سواحل غزه را مورد هدف قرار دادند.

۳ سال پیش

«محمد حماده»، سخنگوی حماس از مردم بیت‌المقدس خواست تا در نماز عید فطر شرکت کنند تا این فرصتی باشد برای بسیج همگانی.

۳ سال پیش

همزمان با اقدام گردان های قسام به شلیک 50 فروند موشک آژیر خطر در اسدود به صدا درآمد.

۳ سال پیش

یک شهرک نشین در پی اصابت موشک مقاومت به اشدود به شدت زخمی شد.

۳ سال پیش
افزایش شمار شهدا و زخمیان حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به این منطقه، ۵۳ نفر از جمله ۱۴ کودک به شهادت رسیده‌اند و ۳۲۰ تن مجروح شده‌اند.

۳ سال پیش
حمله موشکی مقاومت به منطقه دیمونا

الجزیره اعلام کرد گردان‌های «عزالدین قسام» ۱۵ موشک به طرف منطقه دیمونا شلیک کردند. تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی در این منطقه قرار دارند.

۳ سال پیش
پاسخ موشکی مقاومت اسلامی فلسطین به حملات رژیم صهیونیستی

در پی آغاز فعالیت توپخانه رژیم صهیونیستی، مقاومت اسلامی فلسطین حملات خود را به اراضی اشغالی از سر گرفت. به دنبال این حملات آژیرهای خطر در اشدود، عسقلان و جنوب تل‌آویو فعال شد.
مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد پنجاه راکت به سمت اشدود شلیک کرده است.

۳ سال پیش

نظامیان رژیم صهیونیستی با توپخانه سنگین شروع به هدف قرار دادن نوار غزه کردند.

۳ سال پیش
اعلام وضعیت اضطراری در سرزمین های اشغالی

به دنبال شدت حملات مقاومت فلسطین بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از کابینه نتانیاهو خواست وضعیت اضطراری را تا دو هفته در اراضی اشغالی تمدید کنند. گانتس پیشتر ادعا کرده بود «آتش بس » فقط در صورت « آرامش پایدار » امکان پذیر است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده است برای بررسی وضعیت شهر«عکا» به این شهر سفر خواهد کرد.

۳ سال پیش
ابو حمزه: به علت ادامه تجاوزات دشمن, ۱۰۰ موشک به تل آویو شلیک کردیم

ابو حمزه، سخنگوی نظامی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما به علت ادامه تجاوزات دشمن، موشک‌های خود را به سمت تل آویو و اطراف آن روانه کردیم. ما ۱۰۰ موشک شلیک کردیم و به نبرد خود ادامه خواهیم داد هرچند شمار قربانیان افزایش یابد و غزه همچنان شمشیر قدس باقی خواهد ماند.

۳ سال پیش

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد سکوی موشکی را که آماده برای شلیک موشک به عسقلان و اسدود بود هدف قرار داده است.

۳ سال پیش

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تاریخ مشخصی برای پایان عملیات در غزه وجود ندارد. تا زمان رسیدن به آرامش طولانی مدت، هیچگونه آتش بس امکان پذیر نیست.

۳ سال پیش
افزایش آمار شهدای فلسطینی

اداره بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی در این منطقه به ۴۸ تن از جمله ۱۴ کودک و سه زن رسید. شمار زخمی‌ها هم به ۳۰۴ تن رسیده است.

۳ سال پیش
انهدام جیپ نظامی اشغالگران صهیونیست با موشک هدایت شونده «کورنت»

گردان‌های شهید «عزالدین قسام» در بیانیه‌ای اعلام کردند که جیپ نظامی اشغالگران صهیونیست که در نزدیکی شهرک «نتیو هعسراه» در شمال نوار غزه هدف قرار گرفته با موشک هدایت شونده «کورنت» منهدم شده است. نوع این جیپ «دیفندر» بوده است.

۳ سال پیش

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت پس از حمله به جیپ نظامی این رژیم، تل‌آویو گستره عملیات خود در غزه را افزایش خواهد داد.

۳ سال پیش

شمار شهدای حمله هواپیما‌های رژیم اشغالگر به دو خودروی غیر نظامی، به شش تن رسید.

۳ سال پیش

رژیم صهیونیستی بار دیگر منزلی را در بیت حانون در شمال نوار غزه هدف قرار داد.

۳ سال پیش
حمله به محله شجاعیه غزه

خبرنگار المیادین گفت هواپیما‌های رژیم صهیونیستی محله الشجاعیه را هدف حمله قرار دادند. در حمله به محله الشجاعیه هم یکی از منازل فلسطینیان هدف قرار گرفت.

 
۳ سال پیش
جزئیات حمله به محله شیخ رضوان غزه

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگارش اعلام کرد هواپیما‌های جاسوسی در ابتدا منزلی را در محله شیخ رضوان غزه هدف حمله موشکی قرار دادند. سپس این منزل هدف حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

 
۳ سال پیش

هواپیما‌های رژیم اشغالگر با شلیک سه موشک، یکی از منازل را در محله شیخ رضوان در غزه هدف قرار دادند.

۳ سال پیش
افزایش شماری شهدای جنایت رژیم صهیونیستی در غزه

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به این منطقه، ۴۳ نفر از جمله ۱۳ کودک و ۳ زن شهید شدند و ۲۹۶ نفر هم زخمی شدند.

۳ سال پیش
هلاکت یکی از نظامیان صهیونیست در حمله نیرو‌های مقاومت

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی حمله به خودروی جیپ نظامیان صهیونیست در شمال غزه، یک نظامی این رژیم به هلاکت رسید.

۳ سال پیش
شهادت ۵ فلسطینی در جبالیا

پنج فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جبالیا در شمال نوار غزه به شهادت رسیدند.

۳ سال پیش
گردان‌های قسام مسئولیت حمله به نظامیان صهیونیست را بر عهده گرفت

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) مسئولیت حمله به خودروی نظامی جیپ نظامیان صهیونیست در شمال نوار غزه را بر عهده گرفت.

۳ سال پیش
زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست در حملات نیرو‌های مقاومت

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: در حمله با موشک کورنت به خودروی جیپ نظامیان اسرائیل در شمال مناطق اطراف غزه، ۴ تن زخمی شدند که حال ۲ تن از آن‌ها وخیم است.

 
۳ سال پیش

یک جوان فلسطینی به نام «بشار سمور» بر اثر شدت جراحات وارده در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

 
۳ سال پیش

وزارت خارجه نروژ اعلام کرد: به سبب تشدید تنش در غزه به شدت نگران هستیم و همه حملات علیه غیرنظامیان را محکوم می‌کنیم. 

۳ سال پیش

رژیم صهیونیستی یک دستگاه خودروی غیرنظامی را در شرق بیت لاهیا در شمال نوار غزه هدف قرار داد. 

۳ سال پیش

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند به سبب تشدید تنش با غزه و شلیک موشک‌ها و تاثیر روانی آن، مؤسسه خدمات تلفن همراه «عران» از وجود فشار شدید و غیرعادی بر خطوط تلفنی مربوط به ارائه مشاوره‌های روان درمانی خبر داد؛ به طوری که طی یک روز و نیم، بیش از دو هزار تماس با این خطوط صورت گرفت.

 
۳ سال پیش
قطع برق در محله تل الهوا در غزه

در پی حمله جنگنده‌های صهیونیستی یک زمین بازی در محله تل الهوا، جریان برق در این منطقه به کلی قطع شده است.

 
۳ سال پیش

محمود جمیل کلوسه، جوان ۲۹ ساله فلسطینی، در حمله صبح امروز نظامیان صهیونیستی به استان خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

 
۳ سال پیش
حمله به ورزشگاهی در غره

شبکه الاقصی اعلام کرد رژیم اشغالگر موضع مقاومت در منطقه تل الهوا در جنوب شهر غزه را هدف حملات هوایی قرار داد.

جنگنده‌ها همچنین ورزشگاهی مردمی را در این منطقه تل الهوا هدف قرار دادند.

۳ سال پیش
ویرانی ساختمان‌های اداره گذرنامه غزه

سخنگوی وزارت امور داخلی غزه از ویرانی همه ساختمان‌های اداره گذرنامه وابسته به فرماندهی پلیس غزه  خبر داد.

 

۳ سال پیش

خبرنگار شبکه المیادین گفت: اسرائیل اکنون بار دیگر غزه را هدف حملات شدید قرار داده است.

۳ سال پیش
پیوستن یگان‌های جدید به نظامیان حمله‌کننده به غزه

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از الحاق یگان‌های دیگری به نیرو‌های شرکت‌کننده در عملیات نظامی در غزه خبر داد.

۳ سال پیش
زیر گرفتن جوان فلسطینی در کرانه باختری

خودروی ارتش رژیم صهیونیستی در روستای عقابا در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی را زیر گرفت و وی بر اثر این حادثه به شهادت رسید.

 
۳ سال پیش

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از ساکنان منطقه عسقلان و اطراف آن خواست از منازل خود خارج نشوند.

۳ سال پیش
اعلام وضع فوق‌العاده در شهرک صهیونیست‌نشین اللد

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند بنی گانتس، وزیر جنگ، در شهرک «اللد» وضع فوق‌العاده اعلام کرد.

 
۳ سال پیش
تصاویری از حملات رزیم صهیونیستی به شمال نوار غزه
 
۳ سال پیش
وقوع حادثه امنیتی در اریحا

رسانه‌های صهیونیست از وقوع حادثه‌ای امنیتی نزدیک یکی از شهرک‌های اریحا سخن می‌گویند. به گفته این رسانه‌ها، فردی برای گرفتن سلاح سرباز صهیونیستی تلاش کرد و نظامیان اشغالگر به سمت وی تیراندازی کردند.

۳ سال پیش

آژیرهای هشدار در منطقه کرم ابو سالم در جنوب شرق غزه به صدا درآمد.

۳ سال پیش
ارتش رژیم صهیونیستی: حمله به غزه را متوقف نخواهیم کرد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما چندین ماه برای عملیات نظامی در غزه آموزش دیدیم و قصد نداریم حملات نظامی علیه غزه را متوقف کنیم.

۳ سال پیش

مصر برای میانجی‌گری بین صهیونیست‌ها و فلسطینیان به منظور برقراری آتش‌بس، هیئت امنیتی اعزام خواهد کرد.

 
۳ سال پیش
حمله به تجهیزات رژیم اشغالگر را در سایت نظامی ابو ریده

گردان‌های ابوعلی مصطفی تجهیزات رژیم اشغالگر را در سایت نظامی ابو ریده هدف قرار دادند.

 
۳ سال پیش
هنیه: خواستار وحدت همه فلسطینیان هستم

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: من خواستار وحدت بین همه صنوف و مردم فلسطین هستم و از مقامات می‌خواهم همکاری‌های امنیتی را متوقف کنند.

۳ سال پیش
بازداشت یکی از رهبران حماس در جنین

نظامیان اشغالگر «نزیه ابو عون»، یکی از مسئولان جنبش حماس، و «اسلام»، فرزندش، را در منطقه جبع از توابع جنین بازداشت کردند.

۳ سال پیش
مالک برج جوهره: عید پیروزی قدس و فلسطین را جشن خواهیم گرفت

پس از آنکه رژیم اشغالگر برج احمد الزعیم به نام «برج الجوهره» را ویران کرد، او گفت: خداوند را سپاس؛ هر اتفاقی که خداوند بخواهد، می‌افتد. برج الجوهره بمباران شد. منزلم و همه دارایی ام ویران شد...، اما بار دیگر برای کودکانم لباس عید خواهم خرید و عید پیروزی قدس و فلسطین را جشن خواهیم گرفت. همه ما فدای قدس و فلسطین...

۳ سال پیش
رونمایی گردان‌های القسام از موشکی جدید در حمله به تل‌آویو

گردان‌های القسام اعلام کرد در حمله موشکی به تل‌آویو، برای نخستین بار موشک‌های SH۸۵ استفاده شد.

۳ سال پیش

آژیر‌های خطر در منطقه العین الثالثه، ناحال عوز و علومیم در فلسطین اشغالی به صدا در آمد.

۳ سال پیش
تعرض صهیونیست به همسر امام جماعت مسجد الاقصی

شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز به همسر شیخ عمر عابدین، امام جماعت مسجد الاقصی، تعرض کردند.

۳ سال پیش

وزارت امور داخلی غزه اعلام کرد: حملات صبح امروز اسرائیل بر مناطق مسکونی در غزه و خان یونس متمرکز بود. 

۳ سال پیش

فلسطینی‌های ساکن قدس پس از ادای نماز صبح امروز (چهارشنبه) در مسجد الاقصی‏، با برگزاری تظاهراتی ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها، شعار‌هایی در حمایت از قدس‏، مسجد الاقصی و غزه سر دادند. 

۳ سال پیش
اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به شلیک ۱۰۵۰ موشک از غزه

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد حدود ۱۰۵۰ موشک از غزه به سمت مناطق گسترده‌ای، از تل‌آویو در شمال گرفته تا بئر السبع در شرق شلیک شد. 

۳ سال پیش
شهادت جوان فلسطینی بر اثر جراحت وارده

جوان فلسطینی که به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر در رویارویی‌ها در روستای عقربا از توابع طوباس زخمی شده بود، به شهادت رسید.

۳ سال پیش
حملات جدید مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین

مقاومت فلسطین در غزه موشک‌های دیگری به سمت شهرک‌های اطراف نوار غزه شلیک کرد.

۳ سال پیش
آغاز عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از مسجدالاقصی

شبکه تلویزیونی العهد از آغاز عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر از مسجدالاقصی خبر داد.

۳ سال پیش
۴۳ درصد از قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به غزه، زنان و کودکان هستند

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه، گفت: ۴۳ درصد از قربانیان تجاوزگری مستمر اسرائیل علیه نوار غزه، زنان و کودکان هستند، زیرا عمدا منازل شهروندان و محله‌های مسکونی پرجمعیت هدف قرار گرفته می‌شود.

۳ سال پیش
از سرگیری حملات هوایی به غزه

جنگنده‌های رژیم اشغالگر حملات هوایی علیه مناطق مختلف نوار غزه را از سرگرفت.

۳ سال پیش
شلیک بیش از ۱۰۰۰ موشک از نوار غزه به اراضی اشغالی

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی اذعان کرد تاکنون بیش از ۱۰۰۰ موشک از نوار غزه پرتاب شده است.

۳ سال پیش

درگیری‌ها در صحن‌های مسجدالاقصی میان صهیونیست‌ها و جوانان فلسطینی ادامه دارد.

۳ سال پیش
حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به سواحل نوار غزه

قایق‌های رژیم صهیونیستی اکنون برخی سواحل غزه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

۳ سال پیش
فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی: در توهم به سرمی‌بردیم

تسفیکا فوگل، فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی: گفت: در توهم به سرمی‌بردیم که آتش‌بس با غزه نتیجه بازدارندگی بوده است؛ اما اکنون می‌بینیم شرایط در این منطقه در برابر ما به حالت انفجار رسید.

۳ سال پیش

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین، گفت حمله عمدی به منازل شهروندان و محله‌های مسکونی، بیش از نیمی از ساکنان نوار غزه از زنان گرفته تا کودکان را به وحشت می‌اندازد و شنیدن صدای وقوع انفجار‌های ترسناک و پی در پی و مشاهده ویرانی‌ها و قربانیان تجاوزگری مستمر، تأثیرات روانی خطرناکی دارد.

 
۳ سال پیش
اصابت موشک به اشکول

رسانه‌های صهیونیستی از اصابت موشک به شهرک اشکول خبر دادند که نزدیک به غزه واقع شده است. 

 
۳ سال پیش
به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست

 آژیر‌های خطر در شهرک‌های اطراف نوار غزه به صدا در آمد.

 
۳ سال پیش

برخی رسانه‌های صهیونیستی از زخمی شدن دو صهیونیست به سبب اصابت موشک به شهرکی در جنوب تل‌آویو خبر دادند.

۳ سال پیش

 پس از اعلام کشته شدن دو نفر در شهر اللد، شمار کشته‌شدگان صهیونیست در این شهر به پنج تن رسید.

۳ سال پیش
وحشت فرماندهان صهیونیست از درگیری با فلسطینیان در ۲ جبهه

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از فرماندهان این رژیم اعلام کردند: می‌دانستیم که روز دشواری خواهد بود و متوجه شدیم که یک روز جنگی در پیش داریم. اما تصور نمی‌کردیم و تصور نخواهیم کرد که روزی دو جنگ صورت بگیرد جنگ با دشمن خارجی یعنی حماس و جنگ علیه خشونت در شهرک‌های داخلی. در واقع اکنون در داخل و خارج درگیری‌ها صورت می‌گیرد.

۳ سال پیش

نظامیان اشغالگر قدس به شکل گسترده در مسجد الاقصی مستقر شدند و رویارویی‌ها از سرگرفته شد. 

۳ سال پیش
افزایش شمار شهدای حمله هوایی به غزه

اداره بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۵ تن از جمله ۱۲ کودک و سه زن رسید. شمار زخمی‌ها هم به ۲۳۳ تن رسید. 

۳ سال پیش

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فلسطین باید بزنه اسرائیل رو با خاک یکسان کنه همینو بس اونا باید تقاص این همه خونهای بی گناهی رو که طی این سالها ریختن رو بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
لعنت به قدرت طلبان دنیا که این حال و روز را برای مردم درست کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
دنیا باید اول این جنگ راپایان دهند به هرشکلی بعدا تکلیف اسراایل وفلستین راروشن کنند باجنگ وکشتار نمیشه همیشه خداجنگ کشتار مردم بیگناه خداهم راضی نیست که یه عده کمک به اسراایل کنند یعده به فلستین همه راتشفیق به جنگ کنند راه حل پیدامیشه اگردولتها ومسعولان جهان بخان باید دل جهانیان برا این کودکان فلستینی سوخت یاخدا
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۰:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آره شما درست میگی مشکل از اونجای شروع شد که اسرائیل نفهم بود
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی بختیاری
۱۰:۵۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
جبهه مقاومت باید به موشکهای بالستیک مجهز شوند و شعاع دفاعی خود را به چندین هزار کیلومتر گسترش دهند به امید پیروزی هر چه زودتر حق بر باطل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مشخصه که روسیه باکمک تجهیزات ایران، به اسراییل حمله کرده تا مذاکرات هیات ایرانی رادچار اختلال کنه!؟! چون ابرقدرت کمونیست وحتی آمریکا و... دوست ندارندتحریم های ایران تمام بشه!؟! چون این ابرقرتها ازپولهای بلوکه شده ایران ، سود زیادی رابه جیب می زنند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آمریکاری جنایتکار، تعریف شما از حقوق بشر چیست؟
حتما کشتن مسلمانان، به یغما بردن مال و ناموس و سرزمینشان!
نفرین بر شما
نفرین بر صهیونیستها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نتان یابو بشین سرجات این فقط یه گروهان بود
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۰۹:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
این جنگ میشه گفت اخرین و حساس ترین جنگ بین اسرائیل و فلسطین خواهد بود
چون اسرائیل به دلیل حل هرج و مرج داخلیش تمام توانشو به کار میگیره تا جنگو ببره و به قول معروف ابروی از دست رفته شو جبران کنه
اگه ببازه هرج و مرج ها شدت میگره و کار اسرائیل به رفراندوم میکشه و فاتحش خونده میشه
فک کنم اگه اسرائیل ببینه که داره جنگ سرنوشت ساز رو میبازه بزنه به سیم اخر و یکی از این دوتا کارو بکنه:
یا از بمب اتم استفاده میکنه
و یا اینکه امریکا رو مجبور میکنه که به فلسطین لشکر کشی کنه و بهش کمک کنه
امیدوارم که اسرائیل تو این جنگ شکست بخوره
France
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی موشک میزنی
موشک میخوری
United States of America
ناشناس
۰۵:۲۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آفرین این اقدام ایران برای ساخت موشک
فقط میماند انتظار ساخت چاشنی قویتر روی موشک برای قدرت انفجار و تخریب سنگر شکن چون موشکهای صهیونیستها ی عوضی خیلی از ساختمانهای فلسطین را با یک موشک تخریب کرد باید یک زهره چشمی از این سگان صهیونیست گرفت
Netherlands
کریم
۰۰:۱۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس این محمود عباس کجاست؟ نکنه رفته حج؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ترسیده فرار کرده:)
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۲۲:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
لبنان و ایران کجایید اسلحه و تجهیزات بیشتری بفرستید به دست فلسطینی ها اسلحه بفرستید با موشک کار یه سره نمیشه باید اسلحه و گلوله و نارنجک بدیم به فلسطینی ها تا بتونن این شر اسراییل های مضخرف رو نابود کنند این یهودی ها بلد نیستند پیرو کتاب حضرت موسی باشند بهتره که اسراییل نابود شه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
حجم آتش موشکهای مجاهدین فلسطینی مظلوم را بسیار تقویتشون کنید پیشرفته تر و بسیار قدرتمندترشون کنید با قدرت آتش افزایی و تخریب بسیار بالا تا به غلط کردن بی افتند و فرار را بر قرار در فلسطین اشغالی ترجیح دهند و گورشون رو گم کنند بروند تا بفهمند هیچ کجای فلسطین اشغالی برایشان امن و امان و پناهگاه خوبی نیست و دیگر جرات نکنند به فلسطینیان و قدس شریف حمله کنند ولی وقتی حجم آتش و قدرت موشکی مجاهدین فلسطینی بسیار ضعیف باشد و قدرت تخریبی و آتش افزایی زیادی نداشته باشد و مجاهدین پیاده نظام حرکت نکنند بعد از موشک باران و اون شهر های اشغالشده را فتح نکنند و تثبیت و پاکسازی نکنند صهیونیستها هم به پناهگاهی امن و امانشون می روند و هیچ وقت فرار را برقرار ترجیح نمی دهند و باز به اشغالگریهاشون و ماندنشون و ظلمها و ستمگریهاشون ادامه می دهند و مداوم تا صد سال و صدها سال آینده همچنان اونها موشکهای قوی به فلسطینیهای مظلوم می زنند و خسارات جانی و مالی فراوانی وارد می کنند و مجاهدین فلسطینی هم موشکهای ضعیف پرتاب می کنند و خسارات ناچیز به صهیونستها وارد می کنند و پیاده نظام مجاهدین فلسطینی هم حمله نمی کند جایی را فتح کند و این چرخه تا هزار سال دیگر هم ادامه خواهد داشته بنظر بنده حقیر کمترین بی سواد وقتی حملات موشکی و پهپادی دحجم سنگین به دشمن می کنید باید لشکرهای پیاده نظام مجاهدین باید پر قدرت و با اراده پولادین اون شهرها و شهرکهای اشغالی شده را یکی پس از دیگری را فتح و تصرف کنند موشک پراکنی بدون فتح کردن دوای درد فلسطینیان مظلوم رنج کشیده ستم کشیده مورد ظلم و تجاوز و آوارگی قرار گرفته نیست الان که شروع کردیت حیدروار خیبر کنشون کنید و صهیونیستها رو به زباله دان تاریخ بشری پرتشان کنید برای همیشه از طولانی شدن جنگ نهراسید که فتح و پیروزی بزرگ بسیار نزدیک است .
افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
میترسم آخرش تلخ تموم بشه و مقاومت کم بیاره
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۶:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
نگران نباش خداوند سرنوشت رو تایین میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
فعلا این گروها مردم بدبخت رو سپر دفاعی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ای کاش از ایران هم موشک می زدیم تا هر چه زودتر شر نحس اسرائیل کنده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۲۲:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمیشه جنگ برای خودشون هست کسی نمی تونه دخالت کنه فقط بهترین راه اینه که اسلحه برسد دستشون اونوقت جنگ تازه شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشا الله پایانش به نفع مردم فلسطین باشه و اسرائیل هر چه خوارتر و ذلیل تر فرار را بر قرار ترجیح دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا که به موشک تجهیزشون کردین لطفا
از موشکهای برد ودقت بالا بهشون بدین تا زمینه نابودی صهیونیسم محیا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسراییل یک پادگان تروریستی است قدس خرمشهر دیگری می شود مرگ بر صهیونیست های ....
France
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خرمشهر بعد چهل سال هنوز امکاناتش در حد دفاع مقدسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام چرا تشکیلات خودگردان فلسطین موشک های چند تنی روسر این اسراییلی های ملئون خالی نمیکنه ! انتقام شهدای سوریه و فلسطین نگیریم دست بردار نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
Hosein
۱۹:۵۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
نشستی اینور میگی لنگش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه موشک به قول تو چند تنی دارند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر ایران می خواد اسرائیل رو نابود کنه اول بایدکاری کنه آمریکا و روسیه به جون هم بيفتن در همین حین کار اسرائیل رو توی 48ساعت ميشه یکسره کرد تنها راه حل همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
افکار ساده لوحانه سیاسی رو تو فضای اینترنتی رواج ندید
سیاست نباید به زبان آورده شود بلکه باید به آن عمل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
مگه فیلم هندیه حاجی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مقاومت کافیه دیگه حمله کنید با موشک با سلاح نه با سنگ.
انشاءالله پیروزی نزدیک است .
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
نابودی اسرائیل نزدیک است...

تکبیر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه روش اینه که موشک های مشقی بفرستن و بدون کلاهک جنگی تا هزینه ی کمتری داشته باشه و سیستم پدافند اسرائیلی ها مشغولشون بشه و بعد از این که کلی پدافند اسرائیلی ها موشک گنبد پوشالین هدر داد، موشک های اصلی رو بفرستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخخخخ مگه مرض دارم موشک مشقی هزینه نداره؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا که اکثر موشکاشون رو توی هوا میزنن که
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
توان موشکهای مقاومت و پیشرفته بودن این موشکها نشان داد که گنبد آهنین یک تبلیغ و گندگویی و لافی بیش نیست و این گنبد اکنون فرو ریخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا پدر فضای مجازی بیامرزه اگه نبود ایران میگفت موشک باران کردیم همه خورد به هدف
Iran (Islamic Republic of)
قنبری اهواز
۰۱:۳۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو با خودت چند چندی ؟؟

نابغه ؛ فن آوری ساخت موشک ها از ایرانه ، الان هم قرارگاه سپاه قدس عملیات را فرماندهی می کنه به یاری خدا پیروزی قطعی است اگر به سخنان حضرت آقا اعتماد داشته باشیم .

الیس صبح بقریب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا راکتهای ارزون و ساده‌اند و هدف صرفا هدر دادن موشکهای گرون قیمت آبکش آهنیه اسراییله. جالب اینجاست خیلی از همین راکتهای ساده از اون آبکش رد شدند بعد موشک‌های بالستیک ایران با سرعت بالای ۱۰ ماخ رو چطور میخواند رهگیری کنند؟ اونم موقعی که سپر دفاعی اسراییل با هزاران راکت ارزون قیمت اشباع شده. موشک‌های ایران همونایی بود که با دقت کامل عین الاسد رو هدف قرار گرفتند و اون موقع امثال تو میگفتند موشکها افتادند تو بیابون و چندتا مارمولک رو کشتند تا تصاویر ماهواره‌ای پخش شد و شبکه‌های آمریکایی بالاخره بعد از چند روز که اجساد و زخمی‌ها رو منتقل کردند و یکم صحنه رو تر و تمیز کردند اجازه پیدا کردند تو پایگاه حضور پیدا کنند و از محل دقیق اصابت موشکها فیلم بگیرند و نمایش بدند. سیستم دفاعی آمریکا نه تونست تو عین الاسد جلوی موشکهای بالستیک رو بگیره نه تو آرامکو جلوی موشکهای کروز و پهپادها رو. ولی امثال تو از کانالهای دره پیت تلگرامی و شبکه من و تو خبر میگیرید. کاش لااقل انگلیسی بلد بودید می‌تونستید مستقیم از منابع خبری اطلاعات بگیرید حداقل برای خودشون و به زبون خودشون کمی از حقیقت رو افشا می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا لعنت کند این رژیم غاصب کودک کش را . ... به یاری خداوند مننان و کمک امام زمان عج قدس آزاد خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام و درود بر فلسطینیان
اکر پیش اهنگ موشک های سجیل از موشک کاتیوشا که یه جای خرج جنگی از چف که مثل زر ورق های الومینیومیه استفاده کنن رادار سیستم ضد موشک به مشکل میخوره و میتونن سجیل ها از مواتع عبور کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
پدر موشک!!!!!!!!!!!
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
محمد برو فلسطین کمک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا مدلهای قدیمی راکتهای فلسطینیها بودند که حماس برای تست اشباع و هدر دادن موشک‌های گرون قیمت آبکش آهنین اسراییل پرتاب کرد. زمان جنگ واقعی که برسه با همینها سیستم دفاعی اسراییل رو اشباع می‌کنند و راکتها و موشکهای اصلی که برد و سرعت بالا و مواد منفجره و قدرت انفجاری بالاتری دارند رو روانه می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۲:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
حزب الله لبنان تو این شلوغیا چند تا بالستیک خفن بزنه به سمت تلاویو زیر بار هم نره که کار اون بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس ما هم بزنیم کی به کیه؟ خخخ
مگه سیستم های راداریشون مشخص نمیکنه از کجا بوده! آمریکایی ها هم پشتیبانی اطلاعاتی ازشون میکنن و بهشون میگن
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۵:۳۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
هنوز که هنوزه نفهمیدن موشکی که نزدیکی صنایع اتمیشون اصابت کرده از کجا اومده کار کی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
این تازه اولشه اسرائیل حالا حالاها باید تاوان پس بده
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۲۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
کهنه سربازهای آمریکایی از شدت عذاب وجدان ضدکاخ سفیدشورش کردند حتی خودکشی کرده اند.این افراددرعراق جز گروه داعش بودندودراسراییل درمان میشدند.وقتی میبینندسربازباپرتاب نارنجک بین نمازگزارعذاب وجدان میگیردچرابرای خودشان شر درست میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
متاسفانه اکثر راکتها توسط گنبد آهنی نابود میشه . ولی آفرین به غیرت و شجاعت جوانان فلسطینی. به امید خدا آزادی قدس نزدیک است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ولی هر موشک گنبد پلاستیکیشون، کلی خرج رو دست اسرائیل میزاره که هدر میره ازشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسرائیل باید از صحنه روزگار محو بشود.
تمام مسلمانان و آزادگان جهان از فلسطینیان حمایت میکنند. آرمان فلسطین، آرمان ماست،
القدس لنا.
اسرائیل و آمریکا و تمام کاسه لیس های شیطان بزرگ محکوم به نابودی هستند.
مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آل سعود
لعنت بر آل یهود
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو هم همش فحاشی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا تو چرا برای فحش دادن به اسرائیل ناراحتی؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
باید سریع با پهباد اسرائیل رو از دو جبهه سوریه و عراق مورد هدف قرار داد تا فرصت بازیابی برای فلسطینیان فراهم شود و با حملات موشکی از مناطق خارج از محدوده جنگ و بی نام اسرائیل رو گیج کرد و ضربات شدید انسانی و کشته های زیادی از اسرائیل گرفت تا مجبور به توقف جنگ بشه،
در ضمن گردان تک تیرانداز باید سریع تاسیس بشه و نور دل دشمن پخش بشه و کل قواعد درگیری رو تغییر بده،با گردان تک تیرانداز با کمترین هزینه اسرائیل بیشترین کشته رو میده و مات و مبهوت میشه،
(ای کاش جنگ رو بدن به ما خوزستانیها تا نشونشون بدیم جنگ یعنی چی)بالاخره اسرائیل عقب نشینی میکنه ولی اینبار بایدددد کشته بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
عزیز معلوم هست از جنگ هیچی بلد نیستی اون ها هم خط قرمزی دارن بنام بمب اتم یکی بزنه به عراق دیگه جرئت یک راکت هم پیدا نمکنن پس نقشت کلا شکست میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چشم فرمانده
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مصطفی برو فلسطین کمک
Iran (Islamic Republic of)
قنبری اهواز
۰۱:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ماشاءالله شیر مرد لر

چشم الان بهشون میگم دستورات اجرا بشه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا که کار به اینجا کشیده ایران باید تمام توانشو در ضربه زدن به اسراییل و توسط فلسطینیها به کار بگیره...
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۰:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ترس در وجود صهیونیست های وحشی آنها را خواهد کشت . مرگ بر اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر کسی می تواند باید برای پایان خونریزی کمک کند.همه کشور های منطقه باید کمک کنند.مردم بی گناه نباید تاوان قدرت طلبی حاکمان منطقه را بدهند.
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم بی گناه نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگه ترامپ رییس جمهور بود احتمال زیاد این درگیری اتفاق نمی افتاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
راکت ها باید درست حسابی باشه. راکت های ساده راحت با گنبد اهنین از بین میره. یه فیلم بود که راکت ها رو هوا زده میشدن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
نون اضافه هم میخوای؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
لعنت به اون کسی که بمب و اسلحه رو درست کرد که در میان این جنگ ها کودکان و زنان کشته می شوند
زمان قدیم شمشیر و نیزه و تیر کمان بود جنگ داشتن رو در رو می جنگیدن به زن و بچه ها هم کار نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس برو تاریخ را بخوان
همین مغول ها به ایران رو
یا جنگ بین رومی ها
یک ده با مردم بی گناه رو تیکه تیکه میکردن و به نیزه میزدن بعد تمام مردم اونجا از ترس تسلیم میشدند
چه جنایاتی که بعد از آفرینش آدم به وجود نیامد
اونوقت هم بوده
الان هم هست
آینده هم خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ان شا ا... با این درگیری ها غده سرطانی اسرائیل به لحظات اخر عمرش در روی زمین نزدیک و نزدیک تر میشه.الیس الصبح بقریب؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
حتما دراین حملات، روسیه دست داره، تابتونه روند مذاکرات ایران رادچاراختلال ویا متوقف کنه!!؟؟ نه شرقی نه غربی! ؟!
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
کلا روسیه سیاست ش این ک ایران رو محتاج خودش کنه وهمیشه ایران درگیر چیزهای بی ارزش بشه تا بطرف اروپا وامریکا نره...مثلا تو جنگ ۸ساله بهترین سلاحهارو در اختیار عراق میداشت...تو توافق برجامم معلوم شد ک روسیه اصلا نمیخواست توافقی صورت بگیره ..الانم ک ایران ب این روز افتاده نتیجه اعتماد ب روسیه است نه امریکا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسرائیل با فلسطین درگیر شده خداوکیلی چجوری به برجام ربطش دادین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایران نتیجه ی اعتمادش رو به همون امریکا خورد روسیه هر کاری که کرد مال قبل از امضای برجام بود دیگه وقتی برجام امضا شد روسیه چیکاره بود؟روسیه که خارج نشده خود امریکا خارج شده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
نفرین به جنگ طلب
نفرین به ظالم
نفرین به دزد حق انسانهای مظلوم
نفرین به انگل اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس چرا فلسطین این همه موشک به اسرائیل میزنه یه اسرائیلی نمیمیره
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
موشک نه.. فشفشه ..ترقه ..یا از اون کبریتی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خب عزیزم سپر موشکی ردشون میکنه این دیگه پرسیدن نداره که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
موشک یا ترقه ؟؟؟؟!!!! :)
تا جایی که من میدونم اسرائیل رو فشفشه باران کردند نه موشک باران
اصلا اینو واسه خندیدن نگفتم باید گریه کنیم چرا که در مقابل قتل عام برادرانمون شکوت اختیار کردیم
من که خودمو نمی بخشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
موشک کجا بود؟راکته! بعلاوه مگه قراره مردم بمیرن؟این راکتا احتمالا همه سمت مراکز خاصی میرن
Iran (Islamic Republic of)
أَبَابِیلَ
۰۹:۴۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیبر خیبر ...
#یا_حیدر_کرار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
روش فلسطینیها در فرستادن تعداد زیادی راکت ارزون قیمت که صهیونیستها برای زدن هر کدوم باید صدها هزار دلار خرج کنند تاکتیک خوبیه. وقتی جنگ اصلی شروع بشه بین این راکتها میشه گاهی یه موشک بالستیک هم فرستاد که که نمی‌تونند هدف قرارش بدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
جنگ اصلی همین بود حالا قایم میشن جنگنده ها و بالستیک های اسرائیل میزنن
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۹:۳۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام ،

این را به مسؤولین صهیونیست می گویم ،
انتفاضه چهارم آغاز شده است ،
امروز ما غیر از روز جهانی قدس ، یوم الأرض هم داریم ،
روزی که حتی کشورهای متمول عربی هم سوی شما در آن *** مشارکت *** دارند ،

دست از تشنج آفرینی بردارید و
فرصت تسلیم را غنیمت شمارید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس۹
۲۲:۵۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اشراقی بد جور ترسوندیشون ترورت نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
قدس لنا
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر صهیونیست کودک کش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مرگ بر صهیونیست از هر نوعش
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چی
Iran (Islamic Republic of)
شوقی
۰۹:۲۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا لعنت کند هر دو طرف که بخاطر حکومت کردن مردم عادی گرفتار کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا لعنت کنه منافقا رو که دفاع از خود در برابر یه مشت صهیونیست وحشی رو تلاش برای حکومت کردن جا میزنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بوی بدبختی از حرفهات میاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا لعنت کنه تو رو
کدوم حکومت؟!!!!
یهودی ها، مردم فلسطین و سوریه رو آواره و بدبخت کردند
اونا رو میکشن و به اسارت میگیرن و..
زمین هاشون رو با زور و قلدری تصاحب کردن
حتی ناموس های مسلمان ها اون ور دنیا آرامش و امنیت ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردحساب.مردم.بی.گناه.بااین.رژیم.گرگ.
صفت.میجنگن.کجایکاری
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
به ظالم رو بدی با خاک یکسانت میکنه، مظلوم از حقش دفاع میکنه، جوری میگی انگار فلسطینیا از وضعشون راضین و نباید جواب خون ریخته شدشونو بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما که هیچی از فلسطین و اسرائیل نمیدونی حرف بی ربط نزن شما فکر کردی که با اسرائیل درگیر شده مردم عادی خودشون مقابل اسرائیل ایستادن و این درگیری رو شروع کردن،سرت کردی تو گوشی یه چرخی زودی گفتی یه پیام هم مابدیم ها
Iran (Islamic Republic of)
قنبرلو
۱۰:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تمام انبیاء آمده اند برای اسقرار حکومت،اما حکومت الهی. حکومت که لازمه اداره هر کشور است .حکومت کردن چیز بدی نیست.حکومت طاغوت بد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
مردم عادی به سرزمین قصب شده مهاجرت (لشکر کشی) نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
لعن کردن نفرینی است که ردخورندارداگرطرف حقش لعن باشدبه او می رسدوگرنه به خودشخص برمی گردداسرائیل حقش لعن است ولی نیروی مقاومت نیست یک مقدارتجزیه تحلیل سیاسی داشتی این طورحرف نمی زدی
Iran (Islamic Republic of)
قنبری اهواز
۰۱:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا تو رو لعنت کند که بی حساب یه چیزی میگی .
آزادی قدس از آرمان های حاج قاسم بود و ما به این آرمان احترام می گذاریم .
خدا میداند اگر مثل دفاع از حرم ، دفاع از قدس را تکلیف کنند من حاضرم زن و بچه ام را رها کنم و سرباز راه شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی در قدس باشم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۱۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا لعنت کند و کرده صهیونیستها و حامیانشون و همپیمانانشون و دوستدارانشون رو حکومت جعلی غاصبین غارتگران رژیم سفاک کودک کش شکنجه گران مظلوم کشان نژادپرستان ظالمین ستمگران صهیونیستی که حکومت مشروعی نیست اشغالگر و متجاوز و زورگو و جنایتکار و تروریست هستند رژیم صهیونیستی صفر تا صدشون نظامیهای جنایتکاران تروریست و همگیشون مسلح هستند چه مردشون چه زنانشون مردم عادی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۰۹:۲۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا با ماس
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خدا با حقه حسام نه با ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقت انتقام رسیده.گروه های مقاومت در هر کشوری باید به کمک فلسطین بروند.همانطور که دینمان گفته باید به فریاد مسلمان لبیک بگوییم و او را یاری دهیم.تا دشمن خونخوار را از صحنه روزگار حذف کنیم.در ضمن پیامی به مسئولین مذاکره برجام،شما میخواهید با ارباب چنین دشمن بی رحم و کودک کش به توافق برسید؟؟ باعث تاسف است و خیانتی بسیار بزرگ در حق مظلوم و اسلام
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
برو به فریاد برس ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
غزه سوریه و لبنان از سه جهت بکوبید این گرگ کار را
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
توم برو از ی جهت دیگه بزن اسراییلو بشه ۴طرف
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۰۱:۵۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اونم از یه جهت با بمب انم دخل هممونو میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
چجوری میتونه دخل هممونو بیاره؟اسرائیل کلا ۴_۵میلیون جمعیت داره چن کیلومتر بیشتر نیست از پس حزب الله برنیومد توی جنگ ۳۳ روزه بعد میخواد از پس کل گروهای مقاومت بربیاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اون یه جهت دیگه دریاست تو هم زود تر شنا یاد بگیر بیشتر از کامنت گذاشتن بدردت میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اسرائیل خیلی قوی‌تر از فلسطین هست بمب اتم داره یه دفه اعصابش خورد میشه به همه بمب اتم میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ماهم اون قدر اورانیوم داریم که اسرائیل رو از صحنه روزگار محو کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بمب اتم بندازه که برای خودش هم بد ميشه کل مساحت فلسطین اسرائیل با هم خیلی کمه بمب بندازه خودش هم رو هواه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بیاد تو سرزمین های اشغالی بمب اتم بزنه؟ اگر یدونه هم بزنه، هر جایی هم که باشه، ایران با خاک یکسانش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ان القدره لله جمیعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
نمیتونه چون اونجا یه وج جا بیشتر نیست بزنه خودش هم آسیب میبینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چه بسیارگروه اندکی که برگروه زیادی غلبه می کنند
درجنگ ترس نبایدداشت الان اگرمقاومت جواب ندهدگمان می کنی اسرائیل تمام می کنداینهافلسطینیان راانسانهای درجه سوم می دانندکه فقط بایدبکشندشان این جزءپروتکلهای ۲۴ گانه صهیونیست کاست که ۱۲۰سال قبل نوشته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
کجا میزنه بمب اتم رو؟؟؟؟!!! خودشو وسط فلسطین جا کرده به زود به هر ورش بزنه به خودش میخوره
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۰۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اولا فرصت انداختن بمب اتم رو ندارن و در ثانی نابودی خودش را زودتر امضا می‌کند چه بسا انداختن سلاح اتمی سبب زدن دیمو ما از سمت جبهه مقاومت و نابودی اسراییل شود و اینکه جبهه مقاومت به قدری موشک دارد که وجب به وجب اسراییل را هم شخم بزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایران الان وقت انتقام برید کمک
Iran (Islamic Republic of)
مهدیار
۱۰:۲۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخ خودتم برو,,
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایرانو ول کنه بیا خودت برو
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۰۱:۵۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
اول اودت
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۰۹:۰۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
نفرین به جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
آنقدر بزدل و ترسو باشی به جایی نمیرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
بخشی از دینداری جنگ و جهاد است اشتباه نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۲۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
هنوز گیر اشغالگران نی افتادی که بیان توی خونت به خودت و فرزندانت و نوامیست تجاوز کنند و ببرن شکنجه های مختلف جسمی و روحی بهتون بدهند و مال و اموال و مسکن و خودروی شخصیتو با زور و با پسگردنی و اوردنگی ازت بگیرن بعد نمی گفتی نفرین به جنگ!!! جنگ حق بر علیه باطل دفاع از دین و خاک و نوامیس و مال و اموال و ارزشهای مادی و معنوی حق و عین عدل و اجرای عدالت است در ضمن اگر امت حزب الله جهان اسلام رو صهیونیستها و آمریکایها و همپیمانانشون بزنند و بکشن حتما امثال تو می گید درود به جنگ ولی الان که امت واحده رسول الله ص امت حزب الله داره از خودش دفاع به حق جانانه می کنه میگید نفرین به جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
آفرین ،بگو نفرین بر خونخوار،نفرین بر خونریز،نفرین بر غاصب، نفرین بر زن و بچه کشها،نفرین بر حامیان غربی و شرقیشان ،نفرین بر ظالم ،نفرین بر مرگ و بر تروریست.
اسراییل همه اینهاست چطور میشود با رژیمی که هیچ زبانی را نمی‌فهمد حرف زد دوست عزیز؟؟؟؟!!!!!
فقط با جنگ و مقابله به مثل
رژیمی که اینقدر ضعیف است چرا مرتب تجاوز و تخریب می‌کند.
آخرین اخبار