در دیدار فرماندار سیرجان با مدیرکل راه آهن استان کرمان مطرح شد؛

خط آهن سیرجان- کرمان، یک مسیر استراتژیک است

فرماندار سیرجان گفت: خط آهن سیرجان به کرمان می تواند در کاهش تردد و ترافیک جاده ای، کاهش هزینه و افزایش اشتغال موثر باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با مدیرکل راه آهن استان کرمان دیدار و بر اهمیت استراتژی مسیر خط آهن سیرجان -کرمان تاکید کرد.

سهراب بهاالدینی فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در این دیدار گفت: با توجه به استقبال مردم لازم است سهمیه مسافران سیرجانی در استفاده از مسافرت ریلی افزایش یابد.

او افزود: ارائه خدمات مستقل به همت راه آهن سیرجان و پیوستن به راه آهن استان کرمان، یکی از مواردی است که باید مورد بررسی و پیگیری نتیجه بخش قرار گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان تصریح کرد: خط آهن سیرجان به کرمان طبق قرارداد، دو ساله است که امیدواریم هر چه سریعتر این مسیر ریلی که کاهش تردد و ترافیک جاده ای، کاهش هزینه و افزایش اشتغال را به همراه دارد، به بهره برداری برسد.

در ادامه مدیرکل راه آهن استان کرمان گفت: مجموعه راه آهن کشور همیشه با توسعه و پیشرفت‌های شهری همراه بوده و هیچ گاه مقابل آن نمی‌ایستیم.

مجید ارجونی مدیرکل راه آهن استان کرمان خطاب به موضوعات مطرح شده از سوی فرماندار سیرجان بیان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های فرمانداری و مسئولان راه آهن کشور بتوانیم مسائل و مشکلات موجود را برطرف کنیم و به منظور جمع بندی مباحث مطرح شده، بزودی با جمعی از معاونان شرکت راه آهن کشور به شهرستان سیرجان سفر خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
راه آهن کرمان سیرجان پروژه بی فایده برای مملک هستش و اصلا هم استراتژیک نیست گل گهر بجای اجرای راه آهن نی ریز فارس به گل گهرکه غرب و شرق و جنوب کشور را بهم وصل میکنه رفتن این پروژه را اجرا کنند ای خدا چرا اینقدر مسولین استانی ناسیونالیست شدن و منطقه ای فکر میکنند ظاهرا هیچکس علاقه ای به طرح های کشوری نداره ....
آخرین اخبار