ممنوعیت استفاده از نام هیئت‌های مذهبی خراسان رضوی در انتخابات

شورای هیئت مذهبی خراسان رضوی در بیانیه‌ای گفت: استفاده از نام هیئت‌ها در انتخابات به هر طریق مردود است و از طریق مراجع ذیصلاح مورد پیگرد قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شورای هیئت مذهبی خراسان رضوی در بیانیه‌ای گفت: استفاده از نام هیئت‌ها در انتخابات به هر طریق مردود است و از طریق مراجع ذیصلاح مورد پیگرد قرار می‌گیرد.در این بیانیه آمده است که از طرف هیئت‌های مذهبی خراسان رضوی هیچ نماینده،  شخص یا گروهی به هر عنوان، نام و سمت مشابه به نام شهرستان و یا استان در هیچ جناح و تشکل سیاسی و انتخاباتی حضور ندارد.

 در این بیانیه تاکید شده است: فلسفه وجودی هیئت مذهبی صیانت از سیره اهل بیت و فرهنگ سازی جهت پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی در جهت زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت است.


بیشتر بخوانید



شورای هیئت مذهبی خراسان رضوی در این بیانیه ادامه داد: به اطلاع کلیه مردم شهیدپرور مشهد، کاندیدا‌های شورای اسلامی شهر و همه جناح‌های سیاسی می‎‌رساند در پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیات باید هیات بماند و منع قانونی در اساسنامه هیات‌های مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی در ورود هیات‌های مذهبی به انتخابات که باعث ایجاد دو دستگی و اختلاف و ریزش نیرو‌های مذهبی و انقلابی می‌گردد این شورا در هیچ جناح و تشکل سیاسی و انتخاباتی حضور ندارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهری و روستایی و دومین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۸ خرداد امسال به طور همزمان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
کار بسیار درستی هست
آخرین اخبار